Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Individuální kontakty rodiny a školy
Individual contacts of the family and the school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the analysis of the parents' point of view on the individual contacts of the family and the school. The theoretical part presents the history of the relationship development between the family ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...
Interakce vyučujících a rodičů v kontextu školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků
Interaction of teachers and parents in the context of school success and unsuccess
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vliv rodiny na školní úspěšnost žáků 2. stupně ZŠ
Impact of the Family on Learners' Success at Lower Secondary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce řeší vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost žáků na 2. stupni základní školy. Teoretická část této práce byla vytvořena na základě kompilace a komparace odborné literatury. Praktická část práce ...
This diploma thesis was focused on the influence of family on the school success of lower secondary students. Theoretical part of the thesis was created on the base of compilation and comparison of literature. The experimental ...
This diploma thesis was focused on the influence of family on the school success of lower secondary students. Theoretical part of the thesis was created on the base of compilation and comparison of literature. The experimental ...
Vztah dítě s ADHD a jeho rodiny ke škole
Relationship of a child with ADHD and his family to school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vztahem dítěte s ADHD a jeho rodiny ke škole. Cílem bylo zjistit, co je pro rodiče a děti nejdůležitější a co nejvíce ovlivňuje vztah a postoj dítěte a jeho rodiny ke škole. Teoretická část popisuje, jakým ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
Rodina a její význam v životě dítěte
Family and its Importance in a Child's Life
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rodinnou výchovou a důležitostí rodiny pro dítě předškolního věku. Teoretická část zpracovává odborné poznatky o dítěti předškolního věku a rodinné výchově. Dále se v práci zabývám pojmem rodina, ...
This thesis deals with family education and the importance of family for the child of preschool age. The theoretical part provides expert knowledge of the child of preschool age, family upbringing. Furthermore it describes ...
This thesis deals with family education and the importance of family for the child of preschool age. The theoretical part provides expert knowledge of the child of preschool age, family upbringing. Furthermore it describes ...