Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Pozadí tvorby školních vzdělávacích programů se zaměřením na vzdělávací obor chemie na vybraných pražských základních školách
The background of the School educational programmes' development with a focus on the educational field of chemistry at selected Prague lower-secondary schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tóthová, Martina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 18. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hodnocení vybraných témat vzdělávacího oboru chemie učiteli středních škol
Evaluation of Selected Chemistry Topics by Secondary School Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Chemie jako součást expozic přírodovědných a technických muzeí
Chemistry as part of the exhibitions of science and technology museums
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...