Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Čtenářské strategie v rozvoji čtenářské pregramotnosti: případová studie na české a slovenské škole
Reading strategies that promote an understanding of texts in nursery school: case study of Czech and Slovakia nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the Master's thesis was to evaluate the level of access of kindergartens in the Czech Republic and Slovakia to the development of reading literacy, and the concrete use of reader strategies by nursery teachers. ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím aktivit zaměřených na rozvoj čtenářství
Development of prosocial behavior in kindergarten through reading preliteracy activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma work is focused on the development of prosocial behaviour in a kindergarten by means of reader's preliteracy. The theoretical part clarifies the terms related to the issues of the development of prosocial ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...