Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Individuální kontakty rodiny a školy
Individual contacts of the family and the school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the analysis of the parents' point of view on the individual contacts of the family and the school. The theoretical part presents the history of the relationship development between the family ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...
Zkušenost lesbických rodin s mateřskými školami
Lesbian mother famlies' experience with preschools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 08. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem zkušenosti lesbických rodin s mateřskými školami. Cílem této práce bylo zmapovat a popsat vztahy mezi rodinou a mateřskou školou z pohledu lesbických matek vychovávajících děti předškolního ...
This bachelor thesis discusses the topic of lesbian mother families' experience with preschools. The primary aim of the thesis is to map and describe relationships between families and their children's preschools from the ...
This bachelor thesis discusses the topic of lesbian mother families' experience with preschools. The primary aim of the thesis is to map and describe relationships between families and their children's preschools from the ...
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
Vztahy a postoje adolescentů umístěných v diagnostickém ústavu k formálním autoritám
The relationships and attitude of adolescents living in a diagnostic institute to formal authorities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Hana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this bachelor thesis is attitudes to authorities of adolescents who are currently in diagnostic institute and their relationships. The theoretic part includes definitions of terms such as authority, adolescence ...
Tématem bakalářské práce jsou postoje a vztahy adolescentů, kteří jsou umístěni v diagnostickém ústavu, k autoritám. Teoretická část představuje pojmy autority, adolescence, postojů a charakterizuje diagnostické ústavy. ...
Tématem bakalářské práce jsou postoje a vztahy adolescentů, kteří jsou umístěni v diagnostickém ústavu, k autoritám. Teoretická část představuje pojmy autority, adolescence, postojů a charakterizuje diagnostické ústavy. ...
Postoje vyučujících na prvním stupni základních škol k homoparentálnímu rodičovství
How do elementary school teachers approach homoparental parenting
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 24. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen