Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Integrace žáků-cizinců v české škole
The integration of pupils from foreign countries in Czech schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lánský, Ondřej
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Problematika integrace žáka s odlišným mateřským jazykem
The Problematics of Integrating Foreign Students
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kovaříková, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the issue of integrating foreign students (students speaking any language other than Czech) into Czech educational system with regard to the most current regulations and legislative documents ...
Tato bakalářská práce pojednává o problematice začleňování, tedy integraci žáka s odlišným mateřským jazykem do českého školního prostředí s ohledem na nejaktuálnějších právní předpisy a legislativní dokumenty nejen v rámci ...
Tato bakalářská práce pojednává o problematice začleňování, tedy integraci žáka s odlišným mateřským jazykem do českého školního prostředí s ohledem na nejaktuálnějších právní předpisy a legislativní dokumenty nejen v rámci ...
Afirmativní přístupy v systému základního školství s důrazem na vzdělávání romských žáků
Affirmative approaches in the primary school system with a Focus on Educating Roma pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na afirmativní přístupy v systému základního školství s důrazem na vzdělávání romských žáků. Zmiňuje historické souvislosti, které jsou významné pro pochopení této problematiky. Pozornost je ...
The diploma thesis deals with affirmative approaches in the primary school system, with a focus being placed on educating Roma pupils. It includes the historical context that is important to gain an understanding of the ...
The diploma thesis deals with affirmative approaches in the primary school system, with a focus being placed on educating Roma pupils. It includes the historical context that is important to gain an understanding of the ...
Pracovní a společenské uplatnění absolventů odborných učilišť
Employment and social integration of special vocational school's graduates
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj dítěte s kombinovaným postižením na základě diagnozy Dandy-Walker syndrom
Development of a child with multiple disabilities based on the diagnosis Dandy-Walker syndrome
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen