Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Tradiční romská kultura a její vliv na školní úspěšnost romských dětí
Traditional Romany culture and it's influence on school success of Romany children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Markéta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit vybrané prvky romské kultury, především ty, které mají vliv na školní úspěšnost romských dětí, a prostřednictvím kvalitativního šetření následně porovnat informace získané ...
The aim of this master thesis is to evaluate selected aspects of Romany culture, primary those which influence the school success of Romany children. Through qualitative survey, the information gained from reference books ...
The aim of this master thesis is to evaluate selected aspects of Romany culture, primary those which influence the school success of Romany children. Through qualitative survey, the information gained from reference books ...
Nové technologie ve vzdělání z fenomenologického hlediska
New Technologies in Education from the Phenomenological Point of View
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hogenová, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce popisuje propojení témat vzdělání a technologií z pohledu fenomenologie. Hypotézou této diplomové práce je myšlenka, že nové technologie mají vliv na proměnu vnímání reálného světa. Cílem práce je zhodnocení ...
This diploma thesis describes connection between education and technology from the phenomenological point of view. The hypothesis of this diploma thesis is the idea that new technologies influence changes in perception of ...
This diploma thesis describes connection between education and technology from the phenomenological point of view. The hypothesis of this diploma thesis is the idea that new technologies influence changes in perception of ...