Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Longitudinální studie vzájemného vlivu sebepojetí, sociální pozice a školní úspěšnosti žáka druhého stupně základní školy
Longitudinal study of the mutual influence of self-concept, social position, and assessment at the lower-secondary level
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Linková, Marie
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem vzájemného vlivu hodnocení, sebehodnocení a sociální pozice žáka ve třídě základní školy a vývojem těchto vztahů v čase. Sledované fenomény jsou též vztahovány k pohlaví žáků. Sociometrická ...
The diploma thesis covers the theme of mutual influence of assessment, self-evaluation and social position of a student in lower secondary level classes. Focus lies also on the relationship of the studied phenomena to sex ...
The diploma thesis covers the theme of mutual influence of assessment, self-evaluation and social position of a student in lower secondary level classes. Focus lies also on the relationship of the studied phenomena to sex ...
Třídnická hodina jako specifická náplň práce třídního učitele na 2. stupni základní školy v České republice
Lesson with a form teacher as a specific part of the form teacher work for the lower secondary education in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 08. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The paper solves the issue of a lesson with a form teacher as a specific job of a form teacher at the lower secondary education in the Czech Republic. The objective of the paper is to clarify the manner how form teachers ...
V diplomové práci je řešena problematika třídnické hodiny jako specifické náplně práce třídního učitele na 2. stupni základní školy v České republice. Cílem práce je objasnit, jakým způsobem vnímají a přistupují třídní ...
V diplomové práci je řešena problematika třídnické hodiny jako specifické náplně práce třídního učitele na 2. stupni základní školy v České republice. Cílem práce je objasnit, jakým způsobem vnímají a přistupují třídní ...
Vliv adaptačního kurzu a třídnických hodin na klima šesté třídy základní školy
Effect of the Adaptation Course and Form Teacher Lessons on the Climate in the Sixth Class in Lower Secondary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis examines change of classroom climate in lower secondary school. In the theoretical part, issues of classroom climate, experiential pedagogy, adaptation courses and form teacher lessons are described from the ...
Tato práce sleduje proměnu klimatu školní třídy základní školy. V teoretické části je popsána problematika klimatu třídy, zážitkové pedagogiky, adaptačního kurzu a třídnických hodin z pohledu různých autorů. Práce seznamuje ...
Tato práce sleduje proměnu klimatu školní třídy základní školy. V teoretické části je popsána problematika klimatu třídy, zážitkové pedagogiky, adaptačního kurzu a třídnických hodin z pohledu různých autorů. Práce seznamuje ...