Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Žák 1. třídy a jeho adaptace v sociální oblasti z pohledu rodičů a učitelů 1. tříd ZŠ
First class primary school pupil and its adaptation in the social sphere from the perspective of parents and elementary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou adaptace žáků 1. třídy ZŠ na školní prostředí v sociální oblasti. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na proces adaptace žáka na školní prostředí, ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...
Romské dítě na počátku školní docházky
A gypsy child in elementary school at the start of compulsory school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem Romské dítě na počátku školní docházky. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak probíhá adaptace romských žáků na škole usilující o inkluzi. Cíl je doplňován výzkumnými otázkami, které jsou ...
My thesis is focused on the theme "Gypsy child at the beginning of school attendace". The main aim of my thesis is to find out how gypsy pupils are able to adapt to an inclusive school. The purpose is complemented by ...
My thesis is focused on the theme "Gypsy child at the beginning of school attendace". The main aim of my thesis is to find out how gypsy pupils are able to adapt to an inclusive school. The purpose is complemented by ...