Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Posílení efektivity komunikace ve třídě primární školy
Enhancement of a communication effectiveness in a class at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá úrovní komunikace mezi třídní učitelkou, jejími žáky a samotnými žáky v kmenové třídě na prvním stupni, kde autorka působí. Cílem třídní učitelky je rozvinout komunikativní kompetence, které povedou k ...
This thesis describes a level of communication among a class teacher, her pupils and the pupils themselves in a master class at a first stage, where the author works. The aim of the class teacher is to develop communicative ...
This thesis describes a level of communication among a class teacher, her pupils and the pupils themselves in a master class at a first stage, where the author works. The aim of the class teacher is to develop communicative ...
Mentoring v prostředí školství ČR se zaměřením na možné bariéry při jeho využívání
Mentoring in the school environment, the Czech Republic, focusing on possible barriers to its use
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává a věnuje se jedné z profesních podpor - mentoringu, jeho využití ve školství a jeho modelům a následně i jeho rizikům. Cílem této práce je zjistit jaké bariéry obecného i konkrétního typu se ...
The diploma thesis deals with one of the professional support - mentoring, its use in education and its models and consequently its risks. The aim of this work is to determine what barriers both general and specific type ...
The diploma thesis deals with one of the professional support - mentoring, its use in education and its models and consequently its risks. The aim of this work is to determine what barriers both general and specific type ...