Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů (lineární rovnice)
Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices (linear equations)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstrakt ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Nepřímá úměrnost - žákovské strategie, analýza učebnic a didaktické praktiky učitelů
Indirect Proportion - Pupils' Strategies, Textbook Analysis and Teachers' Didactic Practices
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The goal of the diploma thesis was to identify and describe didactic practices of selected experienced mathematics teachers, used in the teaching of indirect proportion, to make an analysis of the most used ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...