Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 50
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku
Developing communication skills for children preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Klíčová slova: komunikace, komunikační kompetence, ontogeneze řeči, ovlivňující faktory, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, dítě předškolního věku, rodina, učitelka, mateřská škola, stimulační program ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Aktivity podporující spolupráci základní školy s mateřskou školou a rodinou směřující k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy
Activities offered by Primary Schools supporting the involvement of both parents and the pre-primary school resulting in a trouble free transition for the child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou propojení preprimárního a primárního vzdělávání a rodinou, konkrétně jejich vzájemnou spoluprací, která vede k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy. Teoretická část diplomové ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
Přijetí a vývoj dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině
Acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá přijetím a vývojem dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině. Teoretická část se v první kapitole zabývá sluchovým postižením a základní terminologií oboru. Druhá kapitola se věnuje možnostem ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
Rozvoj řeči a komunikace u dětí předškolního věku prostřednictvím vybrané dětské literatury
Development of speech and communication in preschool children through selected children's literature
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je rozvoj řeči a komunikace u dětí v předškolním věku. Zabývá se možnostmi využití dětské literatury a četby dětských knížek pro ovlivnění a zlepšení úrovně řečového projevu a komunikace mezi dětmi. ...
The topic of the diploma thesis is the development of speech and communication in preschool children. It deals with the possibilities of using children's literature and reading children's books to influence and improve the ...
The topic of the diploma thesis is the development of speech and communication in preschool children. It deals with the possibilities of using children's literature and reading children's books to influence and improve the ...
Komunikace mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků
Communication between school and family in formative assesment of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with communication between school and family in the formative assessment of pupils. The main goal of this thesis is to map the procedures and conditions of functional communication between school and ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Povědomí žáků 1. stupně základní školy o komunitě Neslyšících
Primary school pupils awareness of Deaf community
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hradilová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zpracována na téma povědomí žáků 1. stupně základní školy o komunitě Neslyšících, obecně pak o osobách se sluchovým postižením. Cílem práce je tedy získat informace o tom, jak jsou žáci informováni o ...
The diploma thesis is elaborated on the topic of awareness of primary school pupils about the Deaf community, in general about people with hearing impairment. The aim of the work is obtain information about how students ...
The diploma thesis is elaborated on the topic of awareness of primary school pupils about the Deaf community, in general about people with hearing impairment. The aim of the work is obtain information about how students ...
Možnosti vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením
Educational opportunities of adults with hearing impairment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 29. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi vzdělávání dospělých osob se sluchovým postižením v České republice. Teoretická část práce se v první kapitole zabývá základní terminologii oboru. Druhá kapitola pojednává o komunikaci ...
This thesis deals with possibilities of education of adults with hearing impairment in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis deals in the first chapter with the basic terminology of the branch. The second ...
This thesis deals with possibilities of education of adults with hearing impairment in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis deals in the first chapter with the basic terminology of the branch. The second ...
Specifika pedagogické práce se studenty s poruchami autistického spektra ve výuce cizích jazyků na příkladu francouzštiny
Specifics for teaching of modern foreign languages, especially on the teaching of French for pupils and students with Autistic Spectrum Disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the teaching of foreign languages, specifically the French language of pupils and students with autism spectrum disorders (ASD) in Primary and Secondary schools in the Czech Republic. The aim ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na výuku cizích jazyků, konkrétně na francouzský jazyk u žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS) na 2. stupni ZŠ a na SŠ. Cílem práce je představit obecná doporučení pro práci ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na výuku cizích jazyků, konkrétně na francouzský jazyk u žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS) na 2. stupni ZŠ a na SŠ. Cílem práce je představit obecná doporučení pro práci ...
Hodnocení slovní zásoby u dětí se sluchovým postižením ve školním věku
Lexicon evaluation of school-age children with hearing impairment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 03. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá hodnocením slovní zásoby v českém znakovém jazyce u dětí se sluchovým postižením ve školním věku, kteří navštěvují základní školu pro sluchově postižené. Práce je rozdělena na část teoretickou a ...
This thesis deals with observing differences in vocabulary in sign language with hearing impaired kids at school age who visit elementary school for hearing impaired. This work is divided between two parts, theoretical and ...
This thesis deals with observing differences in vocabulary in sign language with hearing impaired kids at school age who visit elementary school for hearing impaired. This work is divided between two parts, theoretical and ...
Logopedická intervence realizovaná u dětí předškolního věku v mateřských školách v podmínkách okresního města
Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Logopedická intervence realizovaná u dětí předškolního věku v mateřských školách v podmínkách okresního města AUTOR: Bc. Dana Stará KATEDRA (ÚSTAV): Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina ...
NAME: Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town. AUTHOR: Bc. Dana Stará DEPARTMENT (INSTITUTE): Department of Special Education WORK SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina ...
NAME: Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town. AUTHOR: Bc. Dana Stará DEPARTMENT (INSTITUTE): Department of Special Education WORK SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina ...