Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Preprimární vzdělávání ve srovnávací analýze právních norem vybraných evropských zemí
Comparative analysis of pre-primary education in the selected EU countries
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Preprimární vzdělávání ve srovnávací analýze právních norem vybraných evropských zemí Vypracovala: Magda Navrátilová Cílem této práce je identifikovat rozdíly mezi právní úpravou preprimárního vzdělávání (0 - ...
Comparative analysis of pre-primary education in the selected EU countries Magda Navrátilová The aim of this thesis is to identify differences between the legal rules governing pre-primary education (ISCED classification ...
Comparative analysis of pre-primary education in the selected EU countries Magda Navrátilová The aim of this thesis is to identify differences between the legal rules governing pre-primary education (ISCED classification ...
Inkluze žáků s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole v kontextu nové právní úpravy
Inclusion of pupils with autistic pectrum disorders in a common kindergartens in the context of new legislation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s PAS v běžné mateřské škole. V teoretické části práce je popsán autismus z historického pohledu, klasifikace poruch autistického spektra a diagnostika. Dále je popsáno vzdělávání ...
The diploma thesis deals with the education of children with disorders of autistic spectrum in Kindergartens. The theoretical part describes autism from the historical point of view and also the classification of disorders ...
The diploma thesis deals with the education of children with disorders of autistic spectrum in Kindergartens. The theoretical part describes autism from the historical point of view and also the classification of disorders ...
Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol
Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol" se zabývá tím, jakým způsobem probíhá inkluzívní proces dětí, které pocházejí ze socioekonomicky znevýhodněného ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
Postoje pedagogů mateřské školy k inkluzivnímu vzdělávání
Attitudes of kindergarten teachers to inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 17. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with problematics of inclusive education in kindergarten. This study aimed to determine kindergarden teachers's attitudes to inclusive education. The other objectives of this project are to analyze ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové mateřské školy k inkluzivnímu vzdělávání. Dále také analyzovat, jaké jsou ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové mateřské školy k inkluzivnímu vzdělávání. Dále také analyzovat, jaké jsou ...