Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Aktivní učení jako prostředek rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Aktive Learning as A Tool of Reading Literacy Development in a Primary School.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 22. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se současnými trendy ve výuce čtení. Teoretická část se zaměřuje na aktivní učení, jak ovlivňuje klima třídy, jaké požadavky klade na učitele, jaký má přínos pro žáka. Dále ...
The thesis aims to explore those current methods of teaching reading. The theoretical part describes the active learning, its influence on a class climate, the demands it puts on a teacher and the benefits it brings to the ...
The thesis aims to explore those current methods of teaching reading. The theoretical part describes the active learning, its influence on a class climate, the demands it puts on a teacher and the benefits it brings to the ...
Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy
Methods of presenting mathematics curriculum in 7th grade at a Montessori school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy nabízí popis a podrobnou analýzu Montessori principů z hlediska jejich využití a plnění během výuky matematiky v Montessori školách. ...
The thesis called The Ways of Presentation of Mathematics in the 7th Grade of Montessori School provides with a description and detailed analysis of Montessori principles with regards to their use and fulfilling tasks ...
The thesis called The Ways of Presentation of Mathematics in the 7th Grade of Montessori School provides with a description and detailed analysis of Montessori principles with regards to their use and fulfilling tasks ...
Dovednost žáků 1. stupně určit si osobní cíle
Skill of students primary school to set their personal goals
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Dovednost dětí na 1. stupni určit si osobní cíle, mapuje a popisuje, jak které složky působící na dítě ovlivňují volbu jeho osobních cílů. Tvorba osobních cílů je jedna z aktivit průřezového tématu ...
Diploma thesis named Skill of students primary school to set thein personal goals, maps and describes the components which affect child and how do they influence child's choice of his/hers personal goals. The specification ...
Diploma thesis named Skill of students primary school to set thein personal goals, maps and describes the components which affect child and how do they influence child's choice of his/hers personal goals. The specification ...