Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Tvorba jako cesta k dosahování cílů literární výchovy na 2. stupni ZŠ a SŠ
Creation as the way of reaching educational goals in high school literary education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komberec, Filip
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 05. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work deals with creation in literary education. In its view creation is not only an addition or a way of education results verification. It is considered to be a way how to achieve literary goals. It also deals with ...
Práce se zabývá tvorbou v literární výchově. Tvorbu pojímá nejen jako doplněk nebo způsob ověření výsledků vzdělávání, ale jako cestu k dosahování literárních cílů. Zabývá se pohledy současných didaktiků a souvislostmi s ...
Práce se zabývá tvorbou v literární výchově. Tvorbu pojímá nejen jako doplněk nebo způsob ověření výsledků vzdělávání, ale jako cestu k dosahování literárních cílů. Zabývá se pohledy současných didaktiků a souvislostmi s ...
Současná česká poezie a její didaktický potenciál
Contemporary Czech poetry - didactic potential
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současnou českou poezií, jejími vývojovými tendencemi v poslední pěti letech a didaktickým potenciálem současných angažovaných textů. V teoretické části je popsán vývoj současné poezie především ...
The thesis deals with contemporary Czech poetry, with trends in the evolution in last five years and with didactic potential of the modern poems. The theoretical part summarizes the changes in the evolution of contemporary ...
The thesis deals with contemporary Czech poetry, with trends in the evolution in last five years and with didactic potential of the modern poems. The theoretical part summarizes the changes in the evolution of contemporary ...
Literárně didaktický potenciál Českého nebe
Literary-didactic potential of "České nebe"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Peterka, Josef
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce přímo navazuje na mou bakalářskou práci Čemu a proč se smějeme s Járou Cimrmanem. První, teoretická část, shrnuje poznatky o poetice her Divadla Járy Cimrmana a následně je dokládá na interpretaci poslední hry ...
This thesis directly continues my bachelor thesis titled "What and Why do we laugh with Jára Cimrman at". The first, theoretical part, sums up the observation of the poetics of the plays of Jára Cimrman Theatre and ...
This thesis directly continues my bachelor thesis titled "What and Why do we laugh with Jára Cimrman at". The first, theoretical part, sums up the observation of the poetics of the plays of Jára Cimrman Theatre and ...
Fikční světy románů Timothée de Fombella a jejich didaktické využití
Fictitious Worlds of Timothée de Fombelle's Novels And Their Use in Didactics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je věnována románům Tobiáš Lolness, Vango a Dva životy pana Perla od Timothée de Fombella, současného francouzského spisovatele pro děti a mládež. Cílem práce je poukázat na možnosti využití těchto děl ...
This thesis deals with three novels written by a contemporary French writer of literature for children and young adults, Timothée de Fombelle: Toby Alone, Vango and The Book of Perle. The aim of this thesis is to define ...
This thesis deals with three novels written by a contemporary French writer of literature for children and young adults, Timothée de Fombelle: Toby Alone, Vango and The Book of Perle. The aim of this thesis is to define ...
Možnosti kognitivnělingvistického pojetí metafory v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Possibilities of Cognitive Lingvistic Concept Metaphor
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Resumé Cílem magisterská diplomová práce Možnosti kognitivnělingvistického pojetí metafory v literární výchově na 2. stupni základních škol je zmapovat postoj učitelů k básnické metafoře a nastínit nový postup ve výuce v ...
Résumé This diploma thesis under the title Posibilities of Cognitive Lingvistic Concept Methaphor has two goals. The first is describe teachers attitudes towards methaphor in literary education. The second is show a ...
Résumé This diploma thesis under the title Posibilities of Cognitive Lingvistic Concept Methaphor has two goals. The first is describe teachers attitudes towards methaphor in literary education. The second is show a ...
Literárně didaktický potenciál Čapkových Apokryfů
Literary-didactic potential of Capek's Apocryphs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce je ukázat, v čem spočívá didaktický potenciál Knihy apokryfů a navrhnout, jak by se s apokryfy dalo ve výuce literatury na střední škole pracovat. Teoretické část se zabývá osobností a dílem Karla Čapka a pojmem ...
The main aim of this thesis is to show the didactic potential of the Apocryphal Tales by Karel Capek as well as to suggest the possible ways to include it in the high school literature education. The theoretical part of ...
The main aim of this thesis is to show the didactic potential of the Apocryphal Tales by Karel Capek as well as to suggest the possible ways to include it in the high school literature education. The theoretical part of ...