Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Sebepoznání ve výtvarné expresi
Self-knowledge in art expression
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato kvalitativní rigorózní práce se zabývá sebepoznáním ve výtvarné expresi. Práce zkoumá, jakým způsobem tvůrce rozumí svému výtvarnému dílu, jak se toto porozumění děje v dialogu nad dílem a jaký vliv má explikovaný ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
Kvalitativní hodnocení Testu Rey-Osterriethovy komplexní figury v dětské psychologické diagnostice
Qualitative Approach to Rey-Osterrieth Complex Figure Test in Psychological Assesment of Children
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis is focused on the Qualitative Approach to Rey-Osterrieth Complex Figure Test in Psychological Assesment of Children. Attention is paid to the classical qualitative Osterrieth's approach and the DSS-ROCF ...
Rigorózní práce je zaměřena na kvalitativní hodnocení testu Rey-Osterriethovy komplexní figury v dětské psychologické diagnostice. Pozornost je věnována především klasickému kvalitativnímu přístupu k hodnocení Osterrietha ...
Rigorózní práce je zaměřena na kvalitativní hodnocení testu Rey-Osterriethovy komplexní figury v dětské psychologické diagnostice. Pozornost je věnována především klasickému kvalitativnímu přístupu k hodnocení Osterrietha ...
Stimulace raného dětského vývoje pomocí metody "Estimulación temprana"
Stimulation of early child development according to "Estimulación temprana"
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In my work I focused on the preventive group program Estimulación temprana, which is intended for children from 0 to 3 years old and their parents. An interventional study based on 6 case studies is used to analyze this ...
Ve své práci jsem se zaměřila na preventivní skupinový program Estimulación temprana, který je určen pro děti od 0 do 3 let a jejich rodiče. Je představena intervenční studie založená na 6 případových studiích, pomocí ...
Ve své práci jsem se zaměřila na preventivní skupinový program Estimulación temprana, který je určen pro děti od 0 do 3 let a jejich rodiče. Je představena intervenční studie založená na 6 případových studiích, pomocí ...
Efektivita tréninku kognitivních funkcí pomocí metody Feuersteinova intrumentálního obohacování u osob s Parkinsonovou nemocí
Efficiency of the Cognitive Training Program Feuerstein's Instrumental Enrichment for People with Parkinson's Disease
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The objective of the study was to assess the effectiveness of the Feuerstein's Instrumental Enrichment training (FIE) in respondents with Parkinson's disease (PD) in comparison with another type of cognitive training. The ...
Cílem studie bylo zhodnotit efektivitu tréninku Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) u respondentů s Parkinsonovou nemocí (PN) ve srovnání s jiným typem kognitivního tréninku. Specifickým záměrem studie bylo ...
Cílem studie bylo zhodnotit efektivitu tréninku Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE) u respondentů s Parkinsonovou nemocí (PN) ve srovnání s jiným typem kognitivního tréninku. Specifickým záměrem studie bylo ...