Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Možnosti rozvoje čtenářských strategií předvídání a vizualizace v mateřské škole
The possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo prokázat, že čtenářské strategie jsou vhodnou metodou pro podporu porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem se věnovala vymezení pojmu čtenářská pregramotnost, její ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce
Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce" se v teoretické části zabývá pohádkami, čtenářskou pregramotností a specifiky dítěte předškolního věku. Cílem praktické části je ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dvouletých dětí v zařízeních předškolního typu
Development of reading pre-literacy in two-year-olds in facilities for preschool children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Práce s knihou v mateřské škole formou nedokončených příběhů
Working with the book in kindergarten by unfinished stories
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Jak vypadají a k jakým aktivitám jsou využívány čtenářské koutky v mateřských školách? Případové studie
What the reading corners in nursery schools look like and for which activities are they used? Case studies
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 05. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor's thesis addresses the subject of reading corners in nursery schools. Its objective is to describe four chosen reading corners, including the activities conducted within them, propose modifications that could ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem čtenářských koutků v mateřské škole. Jejím cílem je popsat čtyři vybrané čtenářské koutky včetně aktivit, které se v nich odehrávají, navrhnout změny, jež by mohly vést ke zkvalitnění ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem čtenářských koutků v mateřské škole. Jejím cílem je popsat čtyři vybrané čtenářské koutky včetně aktivit, které se v nich odehrávají, navrhnout změny, jež by mohly vést ke zkvalitnění ...
Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti
Workshop reading in kindergarten to support the development of pre-literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti sleduje nejprve v teoretické části charakteristiky dítěte předškolního věku a jeho možnosti. Dále uvádí, jakými způsoby je možné a ...
The thesis Reading Workshop in Kindergarten as a support for the development of reading literacy deals in the theoretical part with the characteristics of pre-school children and their capabilities. It further investigates ...
The thesis Reading Workshop in Kindergarten as a support for the development of reading literacy deals in the theoretical part with the characteristics of pre-school children and their capabilities. It further investigates ...
Projekty na podporu dětského čtenářství v mateřské škole a možnosti spolupráce jednotlivých subjektů
Projects to support children's reading in kindergarten and the possibilities of cooperation between entities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of my thesis is to describe which campaigns and projects support reader and which are suitable for work with children in the kindergarten's heterogeneous classes. As part of the thesis, project is created base of ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Čtenářský koutek a jeho role v rozvoji čtenářské pregramotnosti
Reading corner and his role in reading preliteracy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je založena na kvalitativní výzkumné činnosti, ve které byla využita metoda vícečetné případové studie na záměrně vybraných mateřských školách. Hlavní náplní práce je zorientování se v základních teoretických ...
This thesis is in its theoretical part focusing on reading literacy, reading pre-literacy, projects to promote literacy in the Czech Republic and reading corner in kindergarten.The research is based on qualitative research ...
This thesis is in its theoretical part focusing on reading literacy, reading pre-literacy, projects to promote literacy in the Czech Republic and reading corner in kindergarten.The research is based on qualitative research ...
Role rodičů v rozvoji čtenářské pregramotnosti
Parent Involvement in Pre-reading Literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je poukázat, jak důležitá je role rodičů v rozvoji čtenářské pregramotnosti. V teoretické části práce jsem se zaměřila na vymezení pojmu čtenářská gramotnost a pregramotnost a objasnění rozdílu mezi ...
The aim of the thesis is to show how important is the role of parents in the development of pre-literacy reading. In the theoretical part, I focused on the definition of reading literacy and pre-literacy reading and ...
The aim of the thesis is to show how important is the role of parents in the development of pre-literacy reading. In the theoretical part, I focused on the definition of reading literacy and pre-literacy reading and ...