Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 14
Realizace podpůrných opatření u žáků se specifickými poruchami chování na běžných základních školách
Implementation of support measures for pupils with specific behavioral disorders in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na poskytování podpory žákům se specifickými poruchami chování na běžných základních školách. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem je poskytována podpora žákům se specifickými poruchami chování ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
Inkluzivní vzdělávání pohledem učitelů Základní školy Lupáčova, Praha 3
Inclusion in the proces of education, from the teachers point of view, ZS Lupacova Praha 3
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce přináší pohled učitelů na inkluzi a inkluzivní vzdělávání v běžné základní škole. Teoretická východiska práce seznamují se základní legislativou v oblasti inkluze a s pojmy integrace, inkluze, inkluzivní ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
Application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school. It aims to a recommendation that a teacher can ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Postoje pedagogů k inkluzivnímu pojetí základního vzděláivání
Teacher's attitudes towards inclusive concept of basic education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v pojetí běžných základních škol. Cílem práce je zjistit, jaká pozitiva a negativa spatřují pedagogové v inkluzivním pojetí základního vzdělávání, případně ...
This thesis deals with the concept of inclusive education in primary schools. The aim of this thesis is to find out what positives and negatives teachers see in inclusive concept of basic education, and what recommendations ...
This thesis deals with the concept of inclusive education in primary schools. The aim of this thesis is to find out what positives and negatives teachers see in inclusive concept of basic education, and what recommendations ...
Inkluzivní vzdělávání žáků s kochleárními implantáty
Inclusive education of children with cochlear implants
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků s kochleárními implantáty tická část práce je věnována uvedení do problematiky sluchových vad a jejich diagnostiky. informace o problematice kochleárního implantátu storii ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
Možnosti podpory wellbeingu pohledem učitelů základních škol
Support options for personal well-being in the view of primary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the issue of the well-being of primary school teachers, and the possibilities for supporting well-being by the teachers themselves and the school management. It is divided into two parts - ...
Diplomová práce se soustřeďuje na problematiku wellbeingu učitelů prvního stupně základních škol a na možnosti jeho podpory ze strany učitelů samotných i vedení školy. Dělí se na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teorie ...
Diplomová práce se soustřeďuje na problematiku wellbeingu učitelů prvního stupně základních škol a na možnosti jeho podpory ze strany učitelů samotných i vedení školy. Dělí se na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teorie ...
Spolupráce pedagogů na základních školách s orgánem sociálně-právní ochrany dítěte
Cooperation of primary school teachers and the office for social-law protection of children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 14. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Spolupráce pedagogů na základních školách s orgánem sociálně-právní ochrany dítěte AUTOR: Lucie Kučerová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. PaedDr. Eva Šotolová Ph.D. ABSTRAKT V první polovině ...
TITLE: Cooperation of primary school teachers and the office for social-law protection of children AUTHOR: Lucie Kučerová DEPARTMENT: Department of special education SUPERVISOR: Doc. PaedDr. Eva Šotolová Ph.D. ABSTRACT In ...
TITLE: Cooperation of primary school teachers and the office for social-law protection of children AUTHOR: Lucie Kučerová DEPARTMENT: Department of special education SUPERVISOR: Doc. PaedDr. Eva Šotolová Ph.D. ABSTRACT In ...
Problematika vzdělávání žáků s poruchami pozornosti očima jejich pedagogů
Problems of education of pupils with Attention Deficit Disorder from the view od their teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 31. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Problems of education of pupils with Attention Deficit Disorder from the view of their teachers Lenka Kny Primary school education is influenced by many factors, such as the composition of the team at school, the inclusion ...
diplomové práce Problematika vzdělávání žáků s poruchami pozornosti očima jejich pedagogů Lenka Kny Vzdělávání na základní škole je ovlivňováno mnoha faktory, jako je například skladba kolektivu, začlenění žáků se speciálními ...
diplomové práce Problematika vzdělávání žáků s poruchami pozornosti očima jejich pedagogů Lenka Kny Vzdělávání na základní škole je ovlivňováno mnoha faktory, jako je například skladba kolektivu, začlenění žáků se speciálními ...
Postoj učitelů 1. stupně ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání
Primary school teachers attitudes towards inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ. Cílem práce je zhodnotit postoj učitelů k této problematice, odhalit jejich potřeby a navrhnout opatření, kterými by bylo možné je ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy
The role of assistant teacher in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy, je na základě výzkumného šetření, které se skládá z analýzy dokumentů školy, zúčastněného ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...