Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
"A nejhorší na tom je, že je to povinný..." Romové ve vzdělávacím systému České Republiky
"Worst thing about it is that it is a must..." Roma and the Education System in the Czech Republic
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Miloš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: "The worst thing about it is that it is a must…" Roma and the Education System in the Czech Republic AUTHOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. DEPARTMENT: Psychology SUPERVISOR: doc. PhDr. Miloš Kučera, Ph.D. ABSTRACT: ...
NÁZEV: "A nejhorší na tom je, že je to povinný…" Romové ve vzdělávacím systému České Republiky AUTOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. KATEDRA: Psychologie ŠKOLITEL: doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. ABSTRAKT: Disertační práce ...
NÁZEV: "A nejhorší na tom je, že je to povinný…" Romové ve vzdělávacím systému České Republiky AUTOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. KATEDRA: Psychologie ŠKOLITEL: doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. ABSTRAKT: Disertační práce ...
Hodnoty jako pedagogický problém
Values as a pedagogical problem
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 22. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
Didaktické aspekty využití prostorového zobrazování
Educational specifics of the spatial visualization
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rambousek, Vladimír
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with phenomena of spatial visualization, application of spatial visualization in instruction and its educational specifics. The present thesis addresses the questions of definition of spatial visualization ...
Předmětem zkoumání této disertační práce je fenomén prostorového zobrazování a jeho funkční specifika a možnosti z hlediska didaktiky. Studie se zabývá problematikou vymezení prostorového zobrazování jako didaktického ...
Předmětem zkoumání této disertační práce je fenomén prostorového zobrazování a jeho funkční specifika a možnosti z hlediska didaktiky. Studie se zabývá problematikou vymezení prostorového zobrazování jako didaktického ...
Epistemická identita žáků: struktura a dynamika
Epistemic identity of pupils: structure and dynamics
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 27. 03. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy
Origins of Education in Great Moravia and its Subsequent Manifestations
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvapilová Brabcová, Radoslava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 30. 10. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: The Origins of Education in Great Moravia and its Subsequent Manifestations Author: Mgr. Radovan Vlha Department: Czech Language Department Supervisor: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstract The ...
Název: Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy Autor: Mgr. Radovan Vlha Katedra: Katedra českého jazyka Školitel: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstrakt Práce se zabývá počátky a projevy ...
Název: Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy Autor: Mgr. Radovan Vlha Katedra: Katedra českého jazyka Školitel: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstrakt Práce se zabývá počátky a projevy ...
Elektronické portfolio jako prostředek podpory evaluace a sebehodnocení žáků
Electronic portfolio as the main support tool for pupils' evaluation and self-assessment
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The focus of this dissertation is the pupil's portfolio, primarily in electronic portfolio form, and its use in education. The research study considers that the e-portfolio as a means of support for evaluation has considerable ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu CLIL
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Content and language integrated learning (CLIL) is a dual focused educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of both language and a non- linguistic subject or its part. While ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Využití prostředků rozšířené reality v oblasti vzdělávání
Use of Augmented Reality in Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rambousek, Vladimír
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with phenomena of augmented reality in context of didactics. The thesis aims to define augmented reality in conceptual and content area and focuses on augmented reality in the structure of educational ...
Předmětem disertační práce je zkoumání fenoménu rozšířené reality pojímané v kontextu didaktiky. Práce usiluje o vymezení rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a její snahou je především poznat roli rozšířené ...
Předmětem disertační práce je zkoumání fenoménu rozšířené reality pojímané v kontextu didaktiky. Práce usiluje o vymezení rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a její snahou je především poznat roli rozšířené ...
Problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice
Issue of teaching modern history at elementary and high schools in the Czech Republic
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hnilica, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theme of the presented rigorous thesis is problematics of teaching of modern history in primary and secondary schools in the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with an ...
Tématem rigorózní práce je problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část se věnuje analýze legislativního rámce vzdělávací ...
Tématem rigorózní práce je problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část se věnuje analýze legislativního rámce vzdělávací ...