Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Vnímání artificiální hudby žáky základní školy
Perception of Art Music by Primary-School-Age Children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veverková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Muzikoterapie v mateřské škole
Music therapy in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Alena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na téma muzikoterapie ve speciální mateřské škole pro děti s kombinovaným postižením. V teoretické části se vyjasňuje pojem a princip muzikoterapie a dále se pak charakterizují jednotlivé typy ...
This work deals with the subject of music therapy in a special kindergarten for the children with combined disabilities. In the theoretical part it clarifies the concept and principle of music therapy and characterizes the ...
This work deals with the subject of music therapy in a special kindergarten for the children with combined disabilities. In the theoretical part it clarifies the concept and principle of music therapy and characterizes the ...
Studiové nahrávání z komplexního a pedagogického pohledu interpreta. Ve studiu Sono Records
Recording at studio from comprehensive and educational perspective of interpreteur (at Sono Records)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nedělka, Michal
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce pojednává o problematice přípravy na nahrávání a samotného aktu nahrávání. Je určena začínajícím hudebníkům. Je rozdělena na dvě základní části, které se dělí na další menší oddíly. První část je zaměřena na přípravu ...
The work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses ...
The work deals with the preparation of recording and recording itself. It is intended for beginning musicians. It is divided into two basic parts, which are divided into other smaller compartments. The first part focuses ...
Klavírní škola Bastien Piano Basics a její využití na základních uměleckých školách
The Bastien Piano Basics and its use in elementary school of art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Libuše
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Modlitba Ave Maria a její zhudebnění pro pěvecký sbor v průběhu staletí
Prayer Ave Maria and its Musical Settings for Choir in the Course of Centuries
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stříteská, Leona
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hlas a řeč jako součást osobnosti učitele
Voice and Speech as a Part of Teacher's Personality
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Alena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hudební výchova na základní škole s převahou romských dětí
Music Education in Primary Schools with Majority of Roma Pupils
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hurníková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hudební tradice v Chrudimi
Musical tradition of the town Chrudim
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veverková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 17. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vjačeslav Grochovskij - život a dílo
Vjačeslav Grochovskij - His Life and Work
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gregor, Vít
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen