Search
Now showing items 1-6 of 6
Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
rigorous thesis (DEFENDED)
Date Issued: 2020
Date of defense: 15. 09. 2020
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: PROPORCIONALITA ČTYŘ ŘEČOVÝCH DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ DOVEDNOSTI POSLECHU S POROZUMĚNÍM) THE PROPORTIONALITY OF FOUR LANGUAGE SKILLS IN TEACHING GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE. ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
Jazykové vzdělávání pro konkurenceschopnost absolventů ŠAVŠ - tvorba výukových modulů v německém jazyce s ohledem na soudobé trendy ve výuce odborného cizího jazyka
Language learning for SAVS graduates competitiveness - creation of educational modules of German according to contemporary trends in the teaching of professional foreign language
rigorous thesis (DEFENDED)
Advisor: Švermová, Dagmar
Date Issued: 2014
Date of defense: 09. 09. 2014
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The aim of this thesis is the testing of a new conceptual approach to the teaching of the technical German language in practice to the students of technical German at SAU (Skoda Auto University). The goal of the introductory ...
Primárním záměrem této rigorózní práce bylo na základě studia odborné literatury a vlastních praktických zkušeností vypracovat nejefektivnější model výuky odborného cizího jazyka a jeho funkční uplatnění ve výuce. Součástí ...
Primárním záměrem této rigorózní práce bylo na základě studia odborné literatury a vlastních praktických zkušeností vypracovat nejefektivnější model výuky odborného cizího jazyka a jeho funkční uplatnění ve výuce. Součástí ...
Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk)
Simultaneous and sequential adoption of another language in the early phase (german language)
rigorous thesis (DEFENDED)
Advisor: Švermová, Dagmar
Date Issued: 2013
Date of defense: 10. 09. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Title: Simultaneous and sequential adoption of another language in the early phase (german language) Author: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Department: Department of German Studies Supervisor: PaedDr. Dagmar Švermová Abstract ...
Název práce: Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk) Autor: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Katedra: Katedra germanistiky Vedoucí rigorózní práce: PaedDr. Dagmar Švermová, katedra germanistiky ...
Název práce: Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk) Autor: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Katedra: Katedra germanistiky Vedoucí rigorózní práce: PaedDr. Dagmar Švermová, katedra germanistiky ...
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice
Possibilities of Using Some Elements of Project-based Learning in German Lessons in Secondary Schools in the Czech Republic
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2008
Date of defense: 01. 10. 2008
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The project method is not an unknown method. Since the time of Jan Amos Komenský, in whose work some of its universal principles also appeared, it has occupied its rightful place among other methods. From the latest ...
Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů ...
Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů ...
Relativní časy v českých a německých větách obsahových z konfrontačního hlediska
Relative tenses in Czech and German content clauses from the confrontational point of view
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2006
Date of defense: 06. 09. 2006
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den relativen Zeiten in den tschechischen und deutschen Inhaltssätzen aus kontrastiver Sicht beschäftigt. Im ersten Kapitel wurden die relativen Zeiten im Tschechischen, im zweiten ...
Cílem této diplomové práce je pojednání o relativních časech ve vedlejších větách obsahových v češtině a v němčině a následné srovnání dané problematiky v obou jazycích. V první kapitole se budu zabývat relativními časy v ...
Cílem této diplomové práce je pojednání o relativních časech ve vedlejších větách obsahových v češtině a v němčině a následné srovnání dané problematiky v obou jazycích. V první kapitole se budu zabývat relativními časy v ...
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Trilingualism in Luxembourg and its Reflection in the Local Society and in Education
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2008
Date of defense: 05. 02. 2008
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské spolecnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako spolecenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou ...