Search
Now showing items 1-3 of 3
Didaktické možnosti hypermediálního prostředí ve vzdělání
Didactic possibilities related to hypermedia environment in education
rigorous thesis (DEFENDED)
Date Issued: 2008
Date of defense: 09. 09. 2008
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Cílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve ...
Cílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve ...
Cílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve ...
Multikulturní výchova v teorii a praxi mateřské školy
Multicultural education in theory and practice of nursery schools
rigorous thesis (DEFENDED)
Date Issued: 2007
Date of defense: 06. 02. 2007
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Území České republiky bylo ve dvacátém století více než padesát let do jisté míry separováno od velké části okolního světa. Vládnoucí politické režimy pozastavily přirozený tok výměny a migrace obyvatel. Tato skutečnost ...
Území České republiky bylo ve dvacátém století více než padesát let do jisté míry separováno od velké části okolního světa. Vládnoucí politické režimy pozastavily přirozený tok výměny a migrace obyvatel. Tato skutečnost ...
Území České republiky bylo ve dvacátém století více než padesát let do jisté míry separováno od velké části okolního světa. Vládnoucí politické režimy pozastavily přirozený tok výměny a migrace obyvatel. Tato skutečnost ...
Být učitelkou primární školy - vztah teorie a praxe v přípravě na profesi
To be a Primary School Teacher - The Relationship between Theory and Practice in Preparation for the Profession
rigorous thesis (DEFENDED)
Date Issued: 2010
Date of defense: 02. 02. 2010
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: V úvodu diplomové práce a nejen tam jsem upozornila na složitost vztahu "teorie" a "praxe". V pedagogice a přípravě učitelů především je mezi oběma složkami zatím spíše napětí. Ukázalo se, že nejen odborníci, ale také ...
V úvodu diplomové práce a nejen tam jsem upozornila na složitost vztahu "teorie" a "praxe". V pedagogice a přípravě učitelů především je mezi oběma složkami zatím spíše napětí. Ukázalo se, že nejen odborníci, ale také ...
V úvodu diplomové práce a nejen tam jsem upozornila na složitost vztahu "teorie" a "praxe". V pedagogice a přípravě učitelů především je mezi oběma složkami zatím spíše napětí. Ukázalo se, že nejen odborníci, ale také ...