Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Profesní autonomie učitelů a ředitelů v současné Číně
Autonomy of directors and teachers in the current Chinese educational system
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Voda, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce představuje současný čínský vzdělávací systém nejenom jako celek, ale současně analyzuje i jednotlivé stupně řízení, s cílenou orientací na profesní autonomii ředitelů a učitelů školských zařízení. Stručně ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
Vzdělávání a rozvoj ředitelů základních škol v kontextu strategického myšlení
Education and development of primary school heads in the context of strategic management
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 22. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice oblasti strategického řízení v práci ředitele školy. V teoretické části identifikujeme postavení ředitele školy v rámci předpokladů k manažerskému řízení a definujeme možnosti jeho ...
The thesis deals with the issue of strategic management in the work of the school head. In the theoretical part, we identify the position of the school head in terms of the prerequisites for managerial management and define ...
The thesis deals with the issue of strategic management in the work of the school head. In the theoretical part, we identify the position of the school head in terms of the prerequisites for managerial management and define ...
Kompetence asistenta pedagoga
Teacher assistant competences
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce s názvem Kompetence asistenta pedagoga reaguje na vzrůstající počet pedagogických asistentů ve školství a současně reflektuje i dosud přetrvávající nejasnosti ohledně vymezení požadavků na asistenty a jejich ...
Thesis "Teacher assistant competences" responds to growing number of teacher assistants in educational system and reflects still remaining ambiguities in delineating requirements on assistants' services and activities. The ...
Thesis "Teacher assistant competences" responds to growing number of teacher assistants in educational system and reflects still remaining ambiguities in delineating requirements on assistants' services and activities. The ...
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Competence profile of headteachers and their in-service training
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issues of headteachers' vocational competences and their needs for in-service training. The issue is assessed with regard to school degree and a phase of headmaster's career. The thesis is based ...
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. ...
Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. ...
Idea autonomie školy a její pojetí ve waldorfské škole
Idea of school autonomy and its concept at the Waldorf School
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 10. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce představuje monografickou studii, která pojednává o autonomii školy v kontextu ideje waldorfské školy a filozofických názorů jejího zakladatele Rudolfa Steinera. Samotný obsah přináší zejména ...
This diploma thesis presents monographic study that deals with the autonomy of schools in the context of the idea of the Waldorf School and philosophical convictions of its founder Rudolf Steiner. The content itself brings ...
This diploma thesis presents monographic study that deals with the autonomy of schools in the context of the idea of the Waldorf School and philosophical convictions of its founder Rudolf Steiner. The content itself brings ...