Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 194
Profesní autonomie učitelů a ředitelů v současné Číně
Autonomy of directors and teachers in the current Chinese educational system
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Voda, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce představuje současný čínský vzdělávací systém nejenom jako celek, ale současně analyzuje i jednotlivé stupně řízení, s cílenou orientací na profesní autonomii ředitelů a učitelů školských zařízení. Stručně ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 03. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ZRAKOVÁ PAMĚŤ JAKO DETERMINANT ROZVOJE KOMUNIKAČNÍCH KOMPETENCÍ A KOMPETENCÍ K UČENÍ U ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM ABSTRAKT Předložená práce se zabývá zrakovým vnímáním, zejména pak zrakovou pamětí a s ní související ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte
Phenomenological reflection of visual artifact methods
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 29. 12. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Phenomenological reflection of visual artifact methods such as the possibility of safe treatment of disturbing emotions of the child. Theoretical Foundations of salutogenetic use of Phenomenological reflection of visual ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte. Teoretické základy salutogenetického využití fenomenologické reflexe výtvarného artefaktu Jiří Závora Abstrakt: ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte. Teoretické základy salutogenetického využití fenomenologické reflexe výtvarného artefaktu Jiří Závora Abstrakt: ...
Problematika nadaných žáků v přípravě učitelů primární školy
Issues of Gifted Education in the Teacher Training for Primary School
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with issues related to implementation the topic of gifted education into teacher training for primary schools. In the theoretical part of work on the basis of scientific literature prepared the most important ...
Dizertační práce se zabývá problematikou implementace tématu vzdělávání nadaných žáků do přípravy učitelů primárních škol. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány nejvýznamnější poznatky ...
Dizertační práce se zabývá problematikou implementace tématu vzdělávání nadaných žáků do přípravy učitelů primárních škol. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány nejvýznamnější poznatky ...
Ruština jako druhý cizí jazyk na základě francouzštiny
Russian as a second foreign language on the basis of French
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The didactics of the FL2 (second foreign language) is a new part of the didactics which is issued from the didactics of foreign languages. It is predominantly focused on the use of comparative method and on the cognition ...
Didaktika CJ2 je, stejně jako integrovaná didaktika, nejnovější součástí oborové didaktiky, didaktiky cizích jazyků. Didaktika CJ2 vychází z vědeckého základu DCJ a dále jej rozvíjí. Zaměřuje se především na uplatnění ...
Didaktika CJ2 je, stejně jako integrovaná didaktika, nejnovější součástí oborové didaktiky, didaktiky cizích jazyků. Didaktika CJ2 vychází z vědeckého základu DCJ a dále jej rozvíjí. Zaměřuje se především na uplatnění ...
Konceptuální úlohy ve vyučování matematiky
Conceptual tasks in teaching of mathematics
Konceptuální úlohy ve vyučování matematiky
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The purpose of this diploma thesis is to explore method of teaching mathematics called Peer Instruction based on concetpual tasks. Diploma thesis explains the needs for its development, describes the misconceptions of ...
Cieľom tejto diplomovej práce je objasniť metódu Peer Instruction, ktorá je založená na použití konceptuálnych úloh. Práca vysvetľuje dôvody vzniku tejto metódy, zaoberá sa miskoncepciami študentov, ktoré sú dôvodom na ...
Cieľom tejto diplomovej práce je objasniť metódu Peer Instruction, ktorá je založená na použití konceptuálnych úloh. Práca vysvetľuje dôvody vzniku tejto metódy, zaoberá sa miskoncepciami študentov, ktoré sú dôvodom na ...
Sebepoškozování u dětí
Self-harm in children
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Procházková, Jana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Self-harm in children Abstract This thesis deals with the topic of self-injury of adolescents. Its goal is to analyze the adolescents' view of self-injury, how the youth themselves define self-injury and what they ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...
Využítí prostředků rozšířené reality v oblasti vzdělávání
Use of Augmented Reality in Education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem disertační práce je zkoumání fenoménu rozšířené reality pojímané v kontextu didaktiky. Práce usiluje o vymezení rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a její snahou je především poznat roli rozšířené ...
This thesis deals with phenomena of augmented reality in context of didactics. The thesis aims to define augmented reality in conceptual and content area and focuses on augmented reality in the structure of educational ...
This thesis deals with phenomena of augmented reality in context of didactics. The thesis aims to define augmented reality in conceptual and content area and focuses on augmented reality in the structure of educational ...
Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků
Silent reading comprehension among pupils at the fifth grade of basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 03. 04. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
Kognitivní zpracovávání u dítěte s autismem
Cognitive Processing of a child with Autism
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this work is to describe cognitive processing of a child with autistic spectrum disorder, to pause on its mechanisms and causes. The first part of the work presents a theoretical background for following ...
Práce si klade za cíl popsat kognitivní zpracovávání dítěte s poruchou autistického spektra a zamyslet se nad jeho mechanismy a příčinami. První část práce představuje teoretické zázemí pro následnou interpretaci dat ...
Práce si klade za cíl popsat kognitivní zpracovávání dítěte s poruchou autistického spektra a zamyslet se nad jeho mechanismy a příčinami. První část práce představuje teoretické zázemí pro následnou interpretaci dat ...