Search
Now showing items 1-2 of 2
Podpora čtenářství a rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s poruchou autistického spektra
Support for reading and development of reading competencies of pupils with autistic spectrum disorder
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Němec, Zbyněk
Date Issued: 2019
Date of defense: 23. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tématem diplomové práce je podpora čtenářství a rozvoj čtenářských kompetencí u žáků s poruchou autistického spektra (PAS). Teoretická část se nejprve obecně zabývá jedinci s poruchou autistického spektra, charakteristickými ...
This diploma thesis focuses on the support of reading and development of reading competences of pupils with autism spectrum disorder (ASD). The theoretical part first discusses individuals with autism spectrum disorder, ...
This diploma thesis focuses on the support of reading and development of reading competences of pupils with autism spectrum disorder (ASD). The theoretical part first discusses individuals with autism spectrum disorder, ...
Inkluzivní vzdělávání pohledem učitelů Základní školy Lupáčova, Praha 3
Inclusion in the proces of education, from the teachers point of view, ZS Lupacova Praha 3
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Němec, Zbyněk
Date Issued: 2019
Date of defense: 09. 09. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce přináší pohled učitelů na inkluzi a inkluzivní vzdělávání v běžné základní škole. Teoretická východiska práce seznamují se základní legislativou v oblasti inkluze a s pojmy integrace, inkluze, inkluzivní ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...