Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Přípravné vzdělávání učitelek mateřských škol a potřeby praxe
Initial Education Of Early Years Teachers And The Profession's Needs
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with undergraduate training of kindergarten teachers. The aim is to compare the issue of preparation for the profession of kindergarten teacher from different perspectives in historical and international ...
Práce se zabývá pregraduální přípravou učitelek mateřských škol. Cílem práce je komparovat problematiku přípravy na profesi učitelky mateřské školy z různých pohledů v historickém i mezinárodním srovnání a reflektovat a ...
Práce se zabývá pregraduální přípravou učitelek mateřských škol. Cílem práce je komparovat problematiku přípravy na profesi učitelky mateřské školy z různých pohledů v historickém i mezinárodním srovnání a reflektovat a ...
Pojetí přírodních věd v projektovaných kurikulárních dokumentech vybraných zemí
The Science in Intended Curriculum and Framework Documents in Selected Countries
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem této studie je obohatit diskurs v oblasti tvorby projektované formy kurikula přírodních věd v kontextech různých zemí. Studie v rámci výzkumného designu vícepřípadové studie uplatňuje metody obsahových a ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula
Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 12. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design AUTHOR: Dominik Dvořák DEPARTMENT: Department of Primary Education, Charles University in Prague SUPERVISOR: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRACT: ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...
Klíčové kompetence pro udržitelné jednání v kurikulu preprimárního vzdělávání
Key competencies for sustainable action in early education curriculum
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 08. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta ABSTRACT KEY COMPETENCIES FOR SUSTAINABLE ACTION IN EARLY EDUCATION CURRICULUM PhDr. Tereza Vošahlíková Vedoucí práce Doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. Katedra biologie a ...
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta ABSTRAKT KLÍČOVÉ KOMPETENCE PRO UDRŽITELNÉ JEDNÁNÍ V KURIKULU PREPRIMÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PhDr. Tereza Vošahlíková Vedoucí práce Doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. Katedra ...
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta ABSTRAKT KLÍČOVÉ KOMPETENCE PRO UDRŽITELNÉ JEDNÁNÍ V KURIKULU PREPRIMÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PhDr. Tereza Vošahlíková Vedoucí práce Doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. Katedra ...
Současné trendy ve vzdělávání a jejich aplikace v kvalifikačním studiu učitelů angličtiny
Current trends in education and their application in lifelong education of English teachers
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chalupský, Petr
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This dissertation thesis deals with lifelong education, specifically a programme provided by the Department of English Language and Literature at Charles University, Prague. The thesis is divided into two parts: theoretical ...
Tato práce se zabývá celoživotním vzděláváním, jmenovitě programem poskytovaným Katedrou anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V ...
Tato práce se zabývá celoživotním vzděláváním, jmenovitě programem poskytovaným Katedrou anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V ...
Implementace průřezových témat do kurikula a výuky
Implementation of cross-sectional themes in the curriculum and teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Prokop, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The central theme of this work is cross-cutting themes. The author analyzes them from various parts, but in the context of the curriculum.The aim of the first part is to provide a comprehensive picture of the cross-sectional ...
Ústředním tématem této práce jsou průřezová témata. Autor je analyzuje z různých stran, ale v souvislostech kurikula. Cílem prvé části je podat ucelený obraz o průřezových tématech. Proto tato část zahrnuje několik analýz. ...
Ústředním tématem této práce jsou průřezová témata. Autor je analyzuje z různých stran, ale v souvislostech kurikula. Cílem prvé části je podat ucelený obraz o průřezových tématech. Proto tato část zahrnuje několik analýz. ...