Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Autoevaluace střední školy z aspektu dalšího vzdělávání zaměstnanců
Secondary School Self-Evaluation in Terms of In-Service Training for Employees
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlov, Ivan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis comprehensively introduces the issue of in-service training of pedagogical staff with a focus on secondary school teachers as one of the areas of school self-evaluation. In-service teacher training comes ...
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí ...
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí ...
Připravenost absolventů vzdělávacích kurzů na hlavního vedoucího zotavovacích akcí pro děti a mládež k výkonu funkce
Readiness of graduates of educational courses for the main leader of recovery events for children and youth to perform the function
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šťastný, Vít
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem práce je zjistit subjektivní vnímání kvality vzdělávacího kurzu hlavního vedoucího a jeho praktického přínosu pro absolventy a také zanalyzovat obsahovou stránku samotného kurzu. Na základě těchto zjištění ...
The main goal of the thesis is to find out the subjective perception of the quality of the main leader's educational course and its practical benefits for graduates and to analyze the theoretical content/content part of ...
The main goal of the thesis is to find out the subjective perception of the quality of the main leader's educational course and its practical benefits for graduates and to analyze the theoretical content/content part of ...
Kvalita dalšího vzdělávání v neformálních vzdělávacích institucích
Quality of adult education in non-formal educational institutions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 13. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě ...
This thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations ...
This thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations ...
Motivace a bariéry dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol
Motivation and Barriers to Continuing Education of Secondary School Teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis is theoretically empirical and deals with the current topic of motivation and barriers to further education of teachers at secondary schools in the Czech Republic. The author chose this topic, because ...
Diplomová práce je teoreticko empirická a zabývá se aktuálním tématem motivace a bariér dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách v České republice. Autorka si zvolila tuto oblast, protože téma ...
Diplomová práce je teoreticko empirická a zabývá se aktuálním tématem motivace a bariér dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách v České republice. Autorka si zvolila tuto oblast, protože téma ...
Problematika dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců Vězeňské služby České republiky
Issues of further professional education of employees of the Prison Service of the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the issue of further professional education of professional employees working in the Prison Service of the Czech Republic (VS ČR) and the possibilities of its development. The aim of the diploma ...
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců působících ve Vězeňské službě České republiky (VS ČR) a možnostmi jeho rozvoje. Cílem diplomové práce je konceptualizovat a ...
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců působících ve Vězeňské službě České republiky (VS ČR) a možnostmi jeho rozvoje. Cílem diplomové práce je konceptualizovat a ...
Vzdělávání a rozvoj ředitelů základních škol v kontextu strategického řízení
Education and development of primary school heads in the context of strategic management
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of strategic management in the work of the school head. In the theoretical part, we identify the position of the school head in terms of the prerequisites for managerial management and define ...
Diplomová práce se věnuje problematice oblasti strategického řízení v práci ředitele školy. V teoretické části identifikujeme postavení ředitele školy v rámci předpokladů k manažerskému řízení a definujeme možnosti jeho ...
Diplomová práce se věnuje problematice oblasti strategického řízení v práci ředitele školy. V teoretické části identifikujeme postavení ředitele školy v rámci předpokladů k manažerskému řízení a definujeme možnosti jeho ...