Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 87
Efektivita logopedické intervence u dětí před nástupem do 1. tříd ZŠ
Efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Durdilová, Lucie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 04. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti a efektivitou logopedické intervence u dětí před nástupem do 1. třídy ZŠ. Shrnuje poznatky především ze speciální pedagogiky a logopedie. ...
This bachelor thesis deals with problems in communication disability and efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school. The thesis summaries knowledge from special education and ...
This bachelor thesis deals with problems in communication disability and efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school. The thesis summaries knowledge from special education and ...
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku
Developing communication skills for children preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Klíčová slova: komunikace, komunikační kompetence, ontogeneze řeči, ovlivňující faktory, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, dítě předškolního věku, rodina, učitelka, mateřská škola, stimulační program ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Aktivity podporující spolupráci základní školy s mateřskou školou a rodinou směřující k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy
Activities offered by Primary Schools supporting the involvement of both parents and the pre-primary school resulting in a trouble free transition for the child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou propojení preprimárního a primárního vzdělávání a rodinou, konkrétně jejich vzájemnou spoluprací, která vede k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy. Teoretická část diplomové ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
Vliv rodiny a mateřské školy na rozvoj čtenářské gramotnosti u předškolních dětí
Influence of family and kindergarten on reading comprehension and literacy development of preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotace: Diplomová práce je zaměřena na problematiku předčtenářské gramotnosti a způsoby, jak ji lze rozvíjet u dětí předškolního věku. Zabývá se důležitostí knih ve výchově a vzdělávání dětí v předškolních zařízeních i v ...
The Master Degree Thesis focuses on the issue of pre-reading literacy and ways of its possible development in childhood. Its starting point is the fact that time devoted to reading aloud to children as well as encouraging ...
The Master Degree Thesis focuses on the issue of pre-reading literacy and ways of its possible development in childhood. Its starting point is the fact that time devoted to reading aloud to children as well as encouraging ...
Funkčnost a kvalita školního vzdělávacího programu mateřské školy ve vazbě na evaluační nástroje
Functionality and quality of preschool education programme in relation to evalution tools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voda, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Funkčnost a kvalita školního vzdělávacího programu mateřské školy ve vazbě na evaluační nástroje AUTOR: Michaela Kuběnová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRAKT: ...
TITLE: Functionality and quality of preschool education programme in relation to evaluation tools AUTHOR: Michaela Kuběnová DEPARTMENT: The Center of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRACT: The ...
TITLE: Functionality and quality of preschool education programme in relation to evaluation tools AUTHOR: Michaela Kuběnová DEPARTMENT: The Center of School Management SUPERVISOR: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRACT: The ...
Inkluze v mateřských školách u nás a ve Francii
Inclusion at nursery school in the Czech republic and France
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti využití terapií u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věku
Possibilities of using therapies for children with combined disabilities during preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na ...
The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies ...
The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies ...
Pojetí úspěšnosti ředitele mateřské školy
Conception of the success of the managing director of nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Logopedická prevence v mateřské škole
Speech prevention in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce se věnuji problematice logopedické prevence, ontogeneze řeči dítěte, nejčastější poruše artikulace - dyslalii a možnostem její prevence. Dále se věnuji faktorům ovlivňujícím vývoj řeči, ...
The theoretical part of this thesis deals with issues of speech disorder prevention, speech development in children, the most common articulation disorder - dyslalia and possible ways of its prevention. Further on, I focus ...
The theoretical part of this thesis deals with issues of speech disorder prevention, speech development in children, the most common articulation disorder - dyslalia and possible ways of its prevention. Further on, I focus ...
Role mateřské školy v diagnostice a rozvoji školní zralosti
Role kindergarten in the diagnosis and the development of school readiness
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám diagnostikou školní zralosti a možnostmi jejího rozvoje. V teoretické části popisuji předškolní období jako takové, dále se zaměřuji na mateřské školy pracující v programu Začít spolu. ...
In my thesis I focus on diagnosing school maturity of children and finding out possibilities of its development. In theoretical part I describe pre-school period as such, then I focus on pre- schools involved in the ...
In my thesis I focus on diagnosing school maturity of children and finding out possibilities of its development. In theoretical part I describe pre-school period as such, then I focus on pre- schools involved in the ...