Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Hračka v současné mateřské škole
Toy in the Contemporary Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků ZŠ
Use of the European Language Portfolio for the development of evaluation and self-evaluation skills of primary school pupils
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy ...
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists ...
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists ...
Typologický přístup s využitím reakčních časů na písmena a slova v počáteční výuce čtení
Typological approach based on reaction time to letters and words in initial reading instruction
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 26. 11. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce mapuje současné tendence, trendy a výzkumy ve výuce čtení. To je vnímáno jako dovednost, která je nedílnou součástí širokého komplexu počáteční gramotnosti. Cílem práce je prokázání typového členění u žáků. ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...
The work maps the current tendencies, trends and researches in teaching of reading. It is perceived as skill, which is integral part of a broad complex of initial literacy. The aim of the work is to demonstrate type ...