Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Jazykové uvědomování u dětí na počátku školní docházky
Language Awareness of Children at the Early School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje sledování jazykového uvědomování u dětí 1. a 2. ročníků základní školy a to v obou metodách čtení, jak analyticko-syntetické, tak genetické metodě čtení. V rámci teoretické části práce je provedena ...
The aim of this thesis is to analyse the linguistic awareness of children at the first and second grade of elementary school in both reading methods, i.e. the analytic-synthetic and the genetic method of reading. In the ...
The aim of this thesis is to analyse the linguistic awareness of children at the first and second grade of elementary school in both reading methods, i.e. the analytic-synthetic and the genetic method of reading. In the ...
Pohled zkušených učitelů na šikanu a narušené vztahy ve třídě
Expert teachers perspective on bullying and disturbed relationships in the classroom
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mudrák, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na pohled zkušených učitelů na šikanu a narušené vztahy ve třídě. Teoretická část se dotýká charakteristiky šikany a jejích typických znaků. Vymezuje hlavní protagonisty šikany. Dále popisuje ...
This thesis focuses on the view of experienced teachers on bullying and disturbed relationships in the classroom. The theoretical part describes the characteristics of bullying and its typical characters. It defines the ...
This thesis focuses on the view of experienced teachers on bullying and disturbed relationships in the classroom. The theoretical part describes the characteristics of bullying and its typical characters. It defines the ...