Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Práce s žáky s odlišným mateřským jazykem v hodinách českého jazyka na 1. stupní ZŠ
Work with immigrant children in teaching Czech in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tím, jak probíhá vyučování žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na prvním stupni. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů, které se týkají žáka s OMJ, působení ...
This thesis is focused on an education of students with different mother language (OMJ) at the first degree of primary school. It's consist of two parts. The terms specified in the theoretical part are related to student ...
This thesis is focused on an education of students with different mother language (OMJ) at the first degree of primary school. It's consist of two parts. The terms specified in the theoretical part are related to student ...
Rozvoj, možnosti a dovednosti učitele při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Development, possibilities and skills of a teacher working with immigrant children in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Theoretical part follow up possibilities of a teacher in self-education of students with Czech as a second language problematic as well as preparation for entry to class for students with Czech as a second language and ...
Teoretická část shrnuje teoretická východiska, možnosti učitele vzdělávat se v problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni, přípravu na vstup žáků s odlišným mateřským jazykem do třídy, která má ...
Teoretická část shrnuje teoretická východiska, možnosti učitele vzdělávat se v problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni, přípravu na vstup žáků s odlišným mateřským jazykem do třídy, která má ...
Pedagogická komunikace mezi učitelem a žákem-cizincem na 1.stupni ZŠ
Educational communication between the teacher and the pupil-foreigner at a primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis responds to the current topic of education of pupils-foreigners at the Czech primary schools. It mainly focuses on the problem of pupils-foreigners' integration into regular learning process and identification ...
Diplomová práce reaguje na aktuální téma vzdělávání žáků-cizinců na 1. stupni českých základních škol. Zaměřuje se především na problematiku začleňování žáků-cizinců do běžné výuky a identifikaci efektivních způsobů ...
Diplomová práce reaguje na aktuální téma vzdělávání žáků-cizinců na 1. stupni českých základních škol. Zaměřuje se především na problematiku začleňování žáků-cizinců do běžné výuky a identifikaci efektivních způsobů ...
Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole
Support of language development for children with different mother tongues in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ANOTATION The presented thesis The promotion of language development of children with a different mother tongue in kindergarten deals with the integration of children with different mother tongue into the nursery environment. ...
Předkládaná bakalářská práce Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole se zabývá začleňováním jinojazyčných dětí do prostředí mateřské školy. Teoretická část práce se skládá ze tří ...
Předkládaná bakalářská práce Podpora jazykového rozvoje dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole se zabývá začleňováním jinojazyčných dětí do prostředí mateřské školy. Teoretická část práce se skládá ze tří ...