Search
Now showing items 1-5 of 5
Podpora inkluzivního vzdělávání v programu Začít spolu
Support of inclusive education in Step by Step programme
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Poche Kargerová, Jana
Date Issued: 2019
Date of defense: 22. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The diploma thesis deals in detail with inclusive education in the Step by Step programme, especially with the intention to find out what means and arrangements the Step by Step programme uses to promote inclusive education. ...
Diplomová práce se detailně věnuje inkluzivnímu vzdělávání v programu Začít spolu, konkrétně se záměrem zjistit, jaké prostředky a opatření program Začít spolu využívá na podporu inkluzivního vzdělávání. Teoretická východiska ...
Diplomová práce se detailně věnuje inkluzivnímu vzdělávání v programu Začít spolu, konkrétně se záměrem zjistit, jaké prostředky a opatření program Začít spolu využívá na podporu inkluzivního vzdělávání. Teoretická východiska ...
Muži jako učitelé v mateřských školách
Men as Teachers in Nursery Schools
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Loudová Stralczynská, Barbora
Date Issued: 2019
Date of defense: 22. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract not found
Asistent pedagoga na I. stupni ZŠ
Teacher Assistant in Primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Poche Kargerová, Jana
Date Issued: 2019
Date of defense: 22. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The Master's thesis deals with the issue of cooperation between a teacher and a teaching assistant. In the introduction to the theoretical part, the thesis deals with the concept of integration, inclusion and inclusive ...
Diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce učitele s asistentem pedagoga. V úvodu teoretické části se práce zabývá pojmem integrace, inkluze a inkluzivní vzdělávání. Dále také současnou legislativou ustanovující ...
Diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce učitele s asistentem pedagoga. V úvodu teoretické části se práce zabývá pojmem integrace, inkluze a inkluzivní vzdělávání. Dále také současnou legislativou ustanovující ...
Práce učitele primární škole ve vyloučené lokalitě
Primary school teacher in an excluded location
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Krčmářová, Tereza
Date Issued: 2019
Date of defense: 22. 05. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The work of teacher in excluded localities with Romany pupils is demanding, it requires a high degree of resilience, adaptability, perseverance and resilience. Children growing up in an environment of social exclusion have ...
Práce učitele ve vyloučených lokalitách s romskými žáky je náročná, vyžaduje vysokou míru odolnosti, přizpůsobivosti, vytrvalosti a nezdolnosti. Děti vyrůstající v prostředí sociálního vyloučení mají osvojené hodnoty, ...
Práce učitele ve vyloučených lokalitách s romskými žáky je náročná, vyžaduje vysokou míru odolnosti, přizpůsobivosti, vytrvalosti a nezdolnosti. Děti vyrůstající v prostředí sociálního vyloučení mají osvojené hodnoty, ...
Edukace dvouletého dítěte v mateřské škole a dětské skupině
Education of a two-year-old child in kindergarten and child group
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Loudová Stralczynská, Barbora
Date Issued: 2019
Date of defense: 10. 09. 2019
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou edukace dvouletých dětí v zařízeních péče o děti do tří let, především v mateřských školách a dětských skupinách. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní pojmy a témata. Popsána ...