Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
Application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school. It aims to a recommendation that a teacher can ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Úloha asistenta pedagoga při podpoře žáka se sluchovým postižením v inkluzivní škole
Role of teaching assistant during support student with hearing impairment in an inclusive school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podoby edukační aktivizace u dospělých osob s poruchou autistického spektra
Forms of Educational Activation in Adults People with Autistic Spectrum Disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce hovoří o fenoménu autismus z pohledu vzdělávání a edukační aktivizace u dospělých osob. Celý text je rozdělen na dvě pomyslné části. První teoretická část pojednává o možnostech chápání pojmu autismus, ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
Kyberšikana na škole zaměřená proti učiteli
Cyberbullying at school against the teacher
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kubíčková, Anna
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikační schopnosti žáků s PAS v České republice a Velké Británii
Communication abilities of pupils with autism in the Czech Republic and Great Britain
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Speciálně-pedagogická praxe se liší v mnoha evropských zemích. V České republice je striktně předepsán a vymezen Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání, které spadá pod oblast speciálního vzdělávání. Ve Velkém ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
Využívání podpůrných opatření u žáků s funkční poruchou zraku
Use of supportive measures in pupils with visual impairment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis covers the pupils with visual impairment who are school educated through the supportive measures of varying degrees. Firstly, it describes the essential concepts related to the topic. The first chapter ...
Diplomová práce se věnuje žákům s funkční poruchou zraku, kteří se vzdělávají s využitím podpůrných opatření různého stupně. Nejprve se práce věnuje popisu základních pojmů souvisejících s tématem. První kapitola práce se ...
Diplomová práce se věnuje žákům s funkční poruchou zraku, kteří se vzdělávají s využitím podpůrných opatření různého stupně. Nejprve se práce věnuje popisu základních pojmů souvisejících s tématem. První kapitola práce se ...
Hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem
Hippotherapy as a supportive method of treatment in children with Joubert's and other hypotonic syndrome
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The subject of this thesis is hippotherapy as a supportive treatment method in children with Joubert syndrome and other hypotonic syndromes. In theoretical part is described Joubert syndrome in connection with ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
Dítě s Downovým syndromem v běžné škole
Child with Down syndrome in mainstream school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 19. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Edukace dětí s mentálním postižením ve světle současných vzdělávacích trendů
Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Edukace dětí s mentálním postižením ve světle současných vzdělávacích trendů je analyzovat průběh inkluzivního vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením na počátku povinné školní docházky, ...
The main goal of this thesis entitled Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends is to analyze progress of inclusive education on pupil with light mental disorder ...
The main goal of this thesis entitled Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends is to analyze progress of inclusive education on pupil with light mental disorder ...
Případová studie dítěte s Downovým syndromem v přípravné třídě základní školy
A case study of a Child with Down syndrome in the pro-school preparatory class
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 21. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen