Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Komunikativní kompetence vedoucích pracovníků ve školství a její uplatnění v řízení a vedení organizace
Communication competences of managers in the education system and its application in management and leadership of organization
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 06. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikační kompetence ředitelů při řešení konfliktních situací
Director's communication competencies when solving conflict situations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Řízení odloučených pracovišť základních a mateřských škol na Praze-východ
Management of separated sities of kindergarten and primary schools in Prague-East
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Jiří
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Mentoring in the Nursery School as a Way to the Learning Organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
The role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
Role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen