Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby
Consultation teacher - pupil - parent at primary schools focusing on providing feedback
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby pojednává o specifické roli konzultací ve vzdělávacím procesu jako formě spolupráce rodiny a školy. Cílem ...
The thesis named Consultation teacher - student - parent at primary school with focus to providing feedback deals with specific role of consultations in the process of education as a form of cooperation between family and ...
The thesis named Consultation teacher - student - parent at primary school with focus to providing feedback deals with specific role of consultations in the process of education as a form of cooperation between family and ...
Pojetí hodnocení ve vzdělávacím oboru Přírodopis na 2. stupni základní školy: akční výzkum
School Assessment in Science Education in ISCED 2: Action Research
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 10. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá hodnocením ve vzdělávací oblasti přírodopis na 2. stupni základní školy (ISCED 2). Hlavním cílem práce je seznámit se s koncepty a metodami školního hodnocení. Následně zvolit vhodné ...
The enclosed master thesis focuses on assessment in the Natural History educational area at lower-secondary school (ISCED 2). The main aim of the thesis is to get acquainted with the concepts and methods of school assessment, ...
The enclosed master thesis focuses on assessment in the Natural History educational area at lower-secondary school (ISCED 2). The main aim of the thesis is to get acquainted with the concepts and methods of school assessment, ...
Sebehodnocení žáků na 2.stupni ZŠ
Pupils'self-assessment at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Kateřina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 17. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with self-evaluation of pupils at the secondary school. The goal was to describe concept of self-evaluation in relation to school assessment and to introduce self-assessment into health education classes ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Jejím cílem bylo popsat možnosti rozvoje sebehodnocení v kontextu školního hodnocení a konkrétně v rámci hodin výchovy ke ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Jejím cílem bylo popsat možnosti rozvoje sebehodnocení v kontextu školního hodnocení a konkrétně v rámci hodin výchovy ke ...
Rozvoj sebehodnocení v rámci formativního hodnocení u žáků první a druhé třídy základní školy
Development of self-assessment within formative assessment of primary school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 01. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem sebehodnocení v rámci formativního hodnocení u žáků základní školy v průběhu 4. čtvrtletí 1. ročníku a 1. čtvrtletí 2. ročníku. Teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. V první ...
The diploma thesis deals with the development of self-evaluation within the formative evaluation of primary school pupils during the first and second grade of primary school. The theoretical part is divided into four ...
The diploma thesis deals with the development of self-evaluation within the formative evaluation of primary school pupils during the first and second grade of primary school. The theoretical part is divided into four ...
Spravedlivé hodnocení na 1. stupni ZŠ: případová studie
Equity in assessment from pupils'point of view: Case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se týká spravedlivého hodnocení na prvním stupni ZŠ. V teoretické části popisuje funkce a typy hodnocení. Zabývá se formami hodnocení, zejména klasifikací, formativním hodnocením a sebehodnocením. Snaží se ...
The thesis relates to the grading system during the first five years of primary school. It concerns the various types of assessing students, especially grading, assessment for teaching and self-evaluation. It aims to find ...
The thesis relates to the grading system during the first five years of primary school. It concerns the various types of assessing students, especially grading, assessment for teaching and self-evaluation. It aims to find ...
Hodnocení žáka v přírodopisu
Pupil's Assesment in Biology
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 20. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis is focused on formative assessment in biology, specifically it describes its use in biology teaching. The aim of the thesis is to discuss formative assessment, its strategies, methods and processes that can be ...
Bakalářská práce je zaměřena na formativní hodnocení v přírodopisu a dotýká se jeho využití ve výuce přírodopisu. Cílem je představit formativní hodnocení, jeho strategie, metody a postupy které lze využít v hodinách ...
Bakalářská práce je zaměřena na formativní hodnocení v přírodopisu a dotýká se jeho využití ve výuce přírodopisu. Cílem je představit formativní hodnocení, jeho strategie, metody a postupy které lze využít v hodinách ...
Důkaz o učení při literární výchově v 5. ročníku základní školy
Evidence of leasing in literature environmental education, grades 5 of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the topic of assessment, introduction of formative evaluation in literature environmental education at grades 5 of elementary school. It focuses on linking the assessment of outcomes of pupils ...
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, zaváděním formativního hodnocení v literární výchově v 5. ročníku základní školy. Zaměřuje se na propojení hodnocení výsledků učení žáků s konkrétními důkazy o učení z jejich ...
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení, zaváděním formativního hodnocení v literární výchově v 5. ročníku základní školy. Zaměřuje se na propojení hodnocení výsledků učení žáků s konkrétními důkazy o učení z jejich ...
Formativní hodnocení v přírodovědných předmětech na úrovni ISCED 2 a 3
Formative Assessment in Science Education in ISCED 2 and 3
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na formativní hodnocení v přírodovědných předmětech, a to zejména předmětů biologie a chemie na úrovni ISCED 2 a 3. Cílem práce je přiblížit formativní hodnocení jako takové a představit návrhy ...
My diploma thesis focuses on formative assessment of natural sciences, such as Biology and Chemistry on the ISCED 2 and 3 level. The aim of the work is to introduce formative assessment as such and to present designs of ...
My diploma thesis focuses on formative assessment of natural sciences, such as Biology and Chemistry on the ISCED 2 and 3 level. The aim of the work is to introduce formative assessment as such and to present designs of ...
Rozvoj sebehodnocení u žáků v ISCED 2
Development of self-assessment with pupils in ESCED 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky
Case Study: An Implementation of Formative Assessment into Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Diploma Thesis named Case Study: Implementing Formative Assessment into Education focuses on formative assessment and its place as well as specifics in educational reality from two perspectives - it aims at first-hand ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...