Search
Now showing items 1-10 of 424
Německá inspirace pro Máchův verš
German Inspiration for Poetry of K. H. Mácha
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2007
Date of defense: 07. 02. 2007
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Profesní autonomie učitelů a ředitelů v současné Číně
Autonomy of directors and teachers in the current Chinese educational system
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Voda, Jan
Date Issued: 2016
Date of defense: 02. 02. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Rigorózní práce představuje současný čínský vzdělávací systém nejenom jako celek, ale současně analyzuje i jednotlivé stupně řízení, s cílenou orientací na profesní autonomii ředitelů a učitelů školských zařízení. Stručně ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2018
Date of defense: 06. 03. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: ZRAKOVÁ PAMĚŤ JAKO DETERMINANT ROZVOJE KOMUNIKAČNÍCH KOMPETENCÍ A KOMPETENCÍ K UČENÍ U ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM ABSTRAKT Předložená práce se zabývá zrakovým vnímáním, zejména pak zrakovou pamětí a s ní související ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
Konkretizace školního vzdělávacího programu v oboru Český jazyk a literatura v 1. až 3. ročníku základní školy
Specification of the School Education Program in the Field of Czech Language and Literature for 1st to 3rd Grade of Primary School
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2008
Date of defense: 05. 02. 2008
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte
Phenomenological reflection of visual artifact methods
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2010
Date of defense: 29. 12. 2010
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The Phenomenological reflection of visual artifact methods such as the possibility of safe treatment of disturbing emotions of the child. Theoretical Foundations of salutogenetic use of Phenomenological reflection of visual ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte. Teoretické základy salutogenetického využití fenomenologické reflexe výtvarného artefaktu Jiří Závora Abstrakt: ...
Fenomenologická reflexe výtvarného artefaktu jako možnost bezpečného zacházení se znepokojivými emocemi dítěte. Teoretické základy salutogenetického využití fenomenologické reflexe výtvarného artefaktu Jiří Závora Abstrakt: ...
Problematika nadaných žáků v přípravě učitelů primární školy
Issues of Gifted Education in the Teacher Training for Primary School
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2013
Date of defense: 11. 09. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The thesis deals with issues related to implementation the topic of gifted education into teacher training for primary schools. In the theoretical part of work on the basis of scientific literature prepared the most important ...
Dizertační práce se zabývá problematikou implementace tématu vzdělávání nadaných žáků do přípravy učitelů primárních škol. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány nejvýznamnější poznatky ...
Dizertační práce se zabývá problematikou implementace tématu vzdělávání nadaných žáků do přípravy učitelů primárních škol. V teoretické části práce jsou na základě odborné literatury zpracovány nejvýznamnější poznatky ...
Ruština jako druhý cizí jazyk na základě francouzštiny
Russian as a second foreign language on the basis of French
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2013
Date of defense: 04. 02. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The didactics of the FL2 (second foreign language) is a new part of the didactics which is issued from the didactics of foreign languages. It is predominantly focused on the use of comparative method and on the cognition ...
Didaktika CJ2 je, stejně jako integrovaná didaktika, nejnovější součástí oborové didaktiky, didaktiky cizích jazyků. Didaktika CJ2 vychází z vědeckého základu DCJ a dále jej rozvíjí. Zaměřuje se především na uplatnění ...
Didaktika CJ2 je, stejně jako integrovaná didaktika, nejnovější součástí oborové didaktiky, didaktiky cizích jazyků. Didaktika CJ2 vychází z vědeckého základu DCJ a dále jej rozvíjí. Zaměřuje se především na uplatnění ...
Konceptuální úlohy ve vyučování matematiky
Conceptual tasks in teaching of mathematics
Konceptuální úlohy ve vyučování matematiky
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2013
Date of defense: 13. 09. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The purpose of this diploma thesis is to explore method of teaching mathematics called Peer Instruction based on concetpual tasks. Diploma thesis explains the needs for its development, describes the misconceptions of ...
Cieľom tejto diplomovej práce je objasniť metódu Peer Instruction, ktorá je založená na použití konceptuálnych úloh. Práca vysvetľuje dôvody vzniku tejto metódy, zaoberá sa miskoncepciami študentov, ktoré sú dôvodom na ...
Cieľom tejto diplomovej práce je objasniť metódu Peer Instruction, ktorá je založená na použití konceptuálnych úloh. Práca vysvetľuje dôvody vzniku tejto metódy, zaoberá sa miskoncepciami študentov, ktoré sú dôvodom na ...
Neuro-vývojová stimulace v práci speciálního pedagoga
Neuro-developmental stimulation in special education teachers work
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2021
Date of defense: 25. 01. 2021
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Cílem disertační práce na téma Neuro-vývojová stimulace v práci speciálního pedagoga je popsat méně známý jev, kterým jsou přetrvávající primární reflexy a poruchy senzoricko- senzitivní integrace u dětí. Dalšími cíli této ...
The aim of the dissertation entitled Neuro-Developmental Stimulation in special education teachers work is to explain a lesser-known phenomenon (persistent primary reflexes and sensory-sensitive integration disorders in ...
The aim of the dissertation entitled Neuro-Developmental Stimulation in special education teachers work is to explain a lesser-known phenomenon (persistent primary reflexes and sensory-sensitive integration disorders in ...
Sebepoškozování u dětí
Self-harm in children
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Procházková, Jana
Date Issued: 2012
Date of defense: 05. 09. 2012
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Title: Self-harm in children Abstract This thesis deals with the topic of self-injury of adolescents. Its goal is to analyze the adolescents' view of self-injury, how the youth themselves define self-injury and what they ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...
Název: Sebepoškozování u dětí Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje problematice sebepoškozování a jejím cílem je analyzovat pojetí sebepoškozování u dětí staršího školního věku, jak definují sebepoškozování a co dle jejich ...