Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Vliv metod RWCT na rozvoj vybraných komunikačních dovedností dítěte předškolního věku
Influence of the RWCT Methods on Development of Selected Communication Skills of Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmejkalová, Martina
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá rozvojem slovní zásoby dětí předškolního věku. Zaměřuje se na řeč jako takovou. Na její vývoj v souvislosti s myšlením a na vývoj z ontogenetického hlediska. Dále mapuje pohled na vývoj řeči v minulosti ...
This work deals with development of preschool children vocabulary. It focuses on speech self, on its development in relation to thinking and the development from the ontogenetic perspektive. Further, its maps the view on ...
This work deals with development of preschool children vocabulary. It focuses on speech self, on its development in relation to thinking and the development from the ontogenetic perspektive. Further, its maps the view on ...
Rozvoj komunikačních dovedností u integrovaných žáků 1. stupně ZŠ
Communication skills development integrated pupils 1st stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá speciálně pedagogickou problematikou vzdělávání integrovaných žáků 1. stupně základní školy. Klade si za cíl analyzovat komunikativní dovednosti u žáků s různými speciálními vzdělávacími potřebami. ...
This thesis deals the special pedagogical problems of education of integrated pupils in primary school. The aim of this thesis is analyze the communicative skills of pupils with different educational needs. The partial aim ...
This thesis deals the special pedagogical problems of education of integrated pupils in primary school. The aim of this thesis is analyze the communicative skills of pupils with different educational needs. The partial aim ...