Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Dítě s vývojovou dysfázií integrované v běžné základní škole
Child with developmental language disorder integrated into mainstream elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals the children with developmental language disorder, which are included in the regular type of school, and analysis of advantages and disadvantages resulting from this integration. The thesis includes ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Střední vzdělávání žáků s mentálnílm postižením v praktických školách
Secondary education of mentally handicapped pupils in practical schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dyršmídová, Stanislava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje v teoretické části pojednání o významu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením, definuje osoby s mentálním postižením, uvádí jejich zvláštnosti v souvislosti s jejich vzděláváním na ...
The diploma thesis contains in the theoretical part a discussion about the importance of education of pupils with moderate mental disabilities, defines persons with mental disabilities, presents their characteristic ...
The diploma thesis contains in the theoretical part a discussion about the importance of education of pupils with moderate mental disabilities, defines persons with mental disabilities, presents their characteristic ...