Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Slovní úlohy na střední škole waldorfské
Word problems at the Waldorf secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část práce obsahuje didaktický rozbor tématu slovních úloh, tedy vymezení pojmu slovní úloha, klasifikaci slovních úloh z několika různých hledisek a metody řešení slovních úloh podle několika českých didaktiků ...
The theoretical part of the diploma thesis contains didactic analysis of word problems, that is the definition of a word problem, classification of word problems from various perspectives and methods of solving word problems, ...
The theoretical part of the diploma thesis contains didactic analysis of word problems, that is the definition of a word problem, classification of word problems from various perspectives and methods of solving word problems, ...
Nepřímá úměrnost - žákovské strategie, analýza učebnic a didaktické praktiky učitelů
Indirect Proportion - Pupils' Strategies, Textbook Analysis and Teachers' Didactic Practices
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The goal of the diploma thesis was to identify and describe didactic practices of selected experienced mathematics teachers, used in the teaching of indirect proportion, to make an analysis of the most used ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...