Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni základní školy. Kvalitativní výzkum
Inquiry based education at primary school. Qualitative research
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním v přírodovědných předmětech na 1. stupni ZŠ. Teoretická část je věnována badatelsky orientovanému vyučování, a to zejména jeho vzniku, realizaci a jeho ...
This master thesis deals with the issue of inquiry based learning in sciences at primary school level. The theoretical part of the thesis is focused on the development, realization and pros and cons of inquiry based learning. ...
This master thesis deals with the issue of inquiry based learning in sciences at primary school level. The theoretical part of the thesis is focused on the development, realization and pros and cons of inquiry based learning. ...
Diferenciace a individualizace výuky na 1. stupni ZŠ
Differentiation and individualization of teaching at lower primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce reaguje na situaci současné školské praxe, kdy je na učitele kladen požadavek diferencovat a individualizovat výuku v heterogenních třídách. Mnozí učitelé k tomu nicméně nejsou dostatečně připraveni a relevantní ...
The thesis reacts on the contemporary schooling when there is the need of differentiation and individualisation of teaching in heterogeneous classrooms. However, the teachers are not prepared enough to differentiate and ...
The thesis reacts on the contemporary schooling when there is the need of differentiation and individualisation of teaching in heterogeneous classrooms. However, the teachers are not prepared enough to differentiate and ...