Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Apely v reklamních textech
Challenges in Promotional Texts
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 12. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy ...
Challenges in PromotionalTexts The goal of this thesis is to provide a comprehensive analysis of challenges in commercial advertisements. It will analyze texts of printed, television, internet advertisements The thesis ...
Challenges in PromotionalTexts The goal of this thesis is to provide a comprehensive analysis of challenges in commercial advertisements. It will analyze texts of printed, television, internet advertisements The thesis ...
Informační hodnota a akceptabilita předpovědi počasí
Information value and acceptability in weather forecast
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 7. SUMMARY This diploma thesis The information value and acceptability of forecasting is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part the forecasting is described as a product of television ...
7 RESUMÉ Diplomová práce s názvem Informační hodnota a akceptabilita předpovědi počasí je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji předpověď počasí jako mediální produkt televizního zpravodajství. ...
7 RESUMÉ Diplomová práce s názvem Informační hodnota a akceptabilita předpovědi počasí je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji předpověď počasí jako mediální produkt televizního zpravodajství. ...