Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Implementace CLILu do výuky v primární škole
CLIL Implementation Into Primary School Teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: CLIL Implementation Into Primary School Teaching AUTHOR: PhDr. Petra Vallin DEPARTMENT: Department of Primary School Education, Faculty of Education, Charles University SUPERVISOR: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, ...
NÁZEV: Implementace CLILu do výuky v primární škole AUTORKA: PhDr. Petra Vallin KATEDRA: Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova ŠKOLITELKA: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: ...
NÁZEV: Implementace CLILu do výuky v primární škole AUTORKA: PhDr. Petra Vallin KATEDRA: Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova ŠKOLITELKA: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: ...
Účinnost metody tvůrčího psaní na rozvoj řečové dovednosti psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku
Effectiveness of the Creative Writing Method to Develop Writing Skills in Czech as Foreign/Second Language
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Eva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 08. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This dissertation concentrates on the development of writing skills in learners of Czech as a foreign/second language at A2-B2 levels. It aims to determine whether creative writing has positive influence on linguistic and ...
Předložená disertační práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní u studentů češtiny jako cizího/druhého jazyka úrovně A2 až B2. Věnuje se otázce, zda může mít tvůrčí psaní pozitivní vliv na lingvistickou a diskursní ...
Předložená disertační práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní u studentů češtiny jako cizího/druhého jazyka úrovně A2 až B2. Věnuje se otázce, zda může mít tvůrčí psaní pozitivní vliv na lingvistickou a diskursní ...