Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Učitelské vyhoření a copingové strategie
Burnout syndrome among teachers and coping strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The objective of this thesis is map whenever there are differences between teachers and their danger level of burnout syndrome. The next aim is the finding if there are some differences between men and women in coping with ...
Diplomová práce má za cíl zmapovat, zda existují rozdíly mezi vyučujícími na různých stupních a typech škol v míře ohrožení syndromem vyhoření. Dalším cílem práce je zjistit, zda jsou nějaké rozdíly ve zvládání syndromu ...
Diplomová práce má za cíl zmapovat, zda existují rozdíly mezi vyučujícími na různých stupních a typech škol v míře ohrožení syndromem vyhoření. Dalším cílem práce je zjistit, zda jsou nějaké rozdíly ve zvládání syndromu ...
Syndrom vyhoření u učitelů: Copingové strategie učitelů
Burnout Syndrome of Teachers: Teacher's Coping Strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: communication with pupils and their parents, stress in relation with teacher's role as well as
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...