Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Žákovské strategie při řešení aditivních algoritmů
Pupils' strategies for solving additive algorithms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá strategiemi, které žáci užívají při řešení aditivních úloh. Teoretická část se zaměřuje na období mladšího školního věku, na proměnu školství ve 20. století a na operaci sčítání. Praktická ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
Kultivace prostorové představivosti žáků mladšího školního věku užitím třech průmětů - různé přístupy v českém a dánském školství
Fostering of spatial imagination of students using three projections - different approaches in Czech and Danish Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Kultivace prostorové představivosti žáků mladšího školního věku užitím třech průmětů - různé přístupy v českém a dánském školství ABSTRAKT: Tato práce se zabývá zmapováním koncepcí výuky geometrie ve vybraných českých ...
TITLE: Fostering of spatial imagination of students using three projections - different approaches in Czech and Danish Education SUMMARY: This master thesis is focused on description of different conception of teaching ...
TITLE: Fostering of spatial imagination of students using three projections - different approaches in Czech and Danish Education SUMMARY: This master thesis is focused on description of different conception of teaching ...
Prvky teorie grafů v učivu matematiky na 1.stupni základní školy
Concepts from graph theory in primary school mathematics curriculum
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 02. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Prvky teorie grafů v učivu matematiky na 1. stupni základní školy Ing. Tatiana Mutinová, 2014 Abstrakt Tato diplomová práce je zaměřena na teorii grafů, a to zejména na prvky, které jsou použitelné ve vyučování matematiky ...
Concepts from graph theory in primary school mathematic curriculum Ing. Tatiana Mutinová, 2014 Abstract This diploma thesis is focused on graph theory, especially on the concepts that are used in primary school mathematic ...
Concepts from graph theory in primary school mathematic curriculum Ing. Tatiana Mutinová, 2014 Abstract This diploma thesis is focused on graph theory, especially on the concepts that are used in primary school mathematic ...