Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Aktivní učení jako prostředek rozvoje čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Aktive Learning as A Tool of Reading Literacy Development in a Primary School.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 22. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se současnými trendy ve výuce čtení. Teoretická část se zaměřuje na aktivní učení, jak ovlivňuje klima třídy, jaké požadavky klade na učitele, jaký má přínos pro žáka. Dále ...
The thesis aims to explore those current methods of teaching reading. The theoretical part describes the active learning, its influence on a class climate, the demands it puts on a teacher and the benefits it brings to the ...
The thesis aims to explore those current methods of teaching reading. The theoretical part describes the active learning, its influence on a class climate, the demands it puts on a teacher and the benefits it brings to the ...