Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu
Inclusion of pupils with communication difficulties into mainstream schooling system
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this Bachelor's thesis is the inclusion of pupils with impaired communication skills in mainstream education and is from the field of special education. The thesis is divided into a theoretical and a practical ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Logopedická intervence u žáků s diagnózou elektivní mutismus
Speech therapy and intervention of pupils with a diagnosis of elective mutism
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma diplomové práce pojednává o logopedické intervenci u žáků s elektivním mutismem. Práce je strukturovaná do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou zaměřeny teoretickým směrem a čtvrtá empirickým. První teoretická kapitola ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...