Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Projekce narušené komunikační schopnosti do dětské kresby
Projection of disrupted communication ability in children's drawing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na speciálně-pedagogické téma a sleduje, jak se narušená komunikační schopnost projeví do dětské kresby. Práce je rozdělena na dvě části. První část je tvořena teoretickými poznatky, které ...
The master thesis is focused on a special pedagogical topic and observes how disrupted communication impacts on children's drawing. The thesis consists of two parts - theoretical and practical part. The first one is about ...
The master thesis is focused on a special pedagogical topic and observes how disrupted communication impacts on children's drawing. The thesis consists of two parts - theoretical and practical part. The first one is about ...
Podpora komunikačních dovedností dítěte v mateřské škole
Support of the communication skills of children in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vzdělávání žáků s vývojovou jazykovou poruchou na základní škole
Education of pupils with developmental language disorder at primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 30. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Grafomotorika u dětí s vývojovou dysfázií
Children with developmental dysphasia and their graphomotor skills
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj rečových a neřečových oblastí u dítěte s vývojovou dysfázií
Development of speech and non-speech areas of a child with developmental dysphasia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis is conducted as a case study of a boy with an expressive type of developmental dysphasia. This study deals with the possibilities of developing the individual speech and non-speech areas of a given boy. ...
Bakalářská práce je vedena jako případová studie chlapce s expresivním typem vývojové dysfázie. Věnuje se možnostem rozvoje jednotlivých řečových a neřečových oblastí u daného chlapce. Teoretická část je zaměřena na popsání ...
Bakalářská práce je vedena jako případová studie chlapce s expresivním typem vývojové dysfázie. Věnuje se možnostem rozvoje jednotlivých řečových a neřečových oblastí u daného chlapce. Teoretická část je zaměřena na popsání ...
Podpora dítěte s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Support of child with developmental dysphasia in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 27. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je speciálně pedagogická, zabývá se tématem podpory dítěte s vývojovou dysfázií v mateřské škole. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z kapitoly o dítěti v předškolním ...
Bachelor thesis is specially pedagogical and deals with theme of supporting a child with developmental dysphasia in the kindergarten. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists ...
Bachelor thesis is specially pedagogical and deals with theme of supporting a child with developmental dysphasia in the kindergarten. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists ...
Logopedická intervence poskytovaná dětem v rámci střediska rané péče
Logopedic support afforded to children in terms of early intervention
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen