Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Mentoring v období profesní adaptace učitelů na středních školách
Mentoring in a period of professional adaptation of teachers in the secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na proces mentoringu a jeho uplaňování v procesu profesní adaptace učitelů na středních školách. Cílem práce je na základě literární rešerše dostupné literatury a výsledků výzkumného šetření ...
The thesis is focused on the process of mentoring and its application in the process of professional adaptation of teachers in secondary schools. The aim of the work is based on a literature review of available literature ...
The thesis is focused on the process of mentoring and its application in the process of professional adaptation of teachers in secondary schools. The aim of the work is based on a literature review of available literature ...
Osobnostní a sociální výchova a její vliv na klima třídy
Personality and social education and its influence on the classroom climate
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na téma klimatu školní třídy a jeho zlepšování pomocí metod osobnostní a sociální výchovy v konkrétní třídě, kde autorka působí jako třídní učitelka. Teoretická část se zabývá třídním klimatem a jeho ...
This work is focused on the topic of school class climate and its enhancement by the methods of personality and social education in a concrete class where the author is working as a teacher. The theoretical part is dedicated ...
This work is focused on the topic of school class climate and its enhancement by the methods of personality and social education in a concrete class where the author is working as a teacher. The theoretical part is dedicated ...
Specifika párového vyučování na 1.stupni ZŠ
Specifics of co-teaching at the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce vymezuje, jak probíhá párová výuka ve vztahu k individualizaci žáků a jaké jsou výhody párové výuky pro začínající učitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje ...
This diploma thesis defines the co-teaching in relation to individualization of students. It describes the benefits of co-teaching for the beginning teacher. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical ...
This diploma thesis defines the co-teaching in relation to individualization of students. It describes the benefits of co-teaching for the beginning teacher. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical ...