Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Inkluze v mateřských školách u nás a ve Francii
Inclusion at nursery school in the Czech republic and France
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Dítě s vývojovou dysfázií integrované v běžné základní škole
Child with developmental language disorder integrated into mainstream elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals the children with developmental language disorder, which are included in the regular type of school, and analysis of advantages and disadvantages resulting from this integration. The thesis includes ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Úloha asistenta pedagoga při podpoře žáka se sluchovým postižením v inkluzivní škole
Role of teaching assistant during support student with hearing impairment in an inclusive school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podoby edukační aktivizace u dospělých osob s poruchou autistického spektra
Forms of Educational Activation in Adults People with Autistic Spectrum Disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce hovoří o fenoménu autismus z pohledu vzdělávání a edukační aktivizace u dospělých osob. Celý text je rozdělen na dvě pomyslné části. První teoretická část pojednává o možnostech chápání pojmu autismus, ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
Socializace dětí s poruchou autistického spektra na základní škole
Socialization of kids with autism spectrum disorder in an elementary school
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jamrichová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 06. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Přístupy k rozvoji komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku
Approaches to the development of communication skills of children of the younger school-age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se týká komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku v běžné základní škole. V práci jsou sledovány expresivní i receptivní složky řeči a pokroky v nich dosažené. Teoretická část se zaměřuje nejprve ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...
Vzdělávání žáka s mentálním postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu: případová studie
Education of a Pupil with Mental Disability in a Mainstream School: A Case Study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štrinclová, Marta
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 24. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Výuka cizinců
Education of foreigners
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis deals with the teaching of foreigners. It aims to characterize pupils with a different mother tongue, the possibilities of support and a specific methodology of work with these students. The thesis deals ...
Bakalářská práce se zabývá výukou cizinců. Má za cíl charakterizovat žáky s odlišným mateřským jazykem, možnosti podpory a konkrétní metodiku práce s těmito studenty. Práce se věnuje vymezení základních pojmů, tzn. pojmu ...
Bakalářská práce se zabývá výukou cizinců. Má za cíl charakterizovat žáky s odlišným mateřským jazykem, možnosti podpory a konkrétní metodiku práce s těmito studenty. Práce se věnuje vymezení základních pojmů, tzn. pojmu ...
Asistent pedagoga v předškolním zařízení
Assistant pedagogue in pre-school facilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanyš Holemá, Irena
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen