Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students.
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students. AUTHOR: Mgr. Erika Bartová DEPARTMENT: Department of Special Education ABSTRACT: The work is dedicated to education of ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
Výuka mediální výchovy u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na prvním stupni základní školy
Teaching Media Education for Students with Special Educational Needs in Primary School
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce se zabývá výukou mediální výchovy na prvním stupni základní škol se zaměřením na děti se specifickými vzdělávacími potřebami. Vychází ze studia odborné literatury, aktuální školské legislativy a praxe autorky ...
The rigorosum thesis deals with the teaching of media education at the first stage of primary schools with a focus on children with special educational needs. It is based on the study of professional literature, current ...
The rigorosum thesis deals with the teaching of media education at the first stage of primary schools with a focus on children with special educational needs. It is based on the study of professional literature, current ...