Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Molekulární modely ve výuce organické chemie na gymnáziu
Molecular models in teaching organic chemistry at the grammar school
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Molecular models in teaching organic chemistry at the Grammar School AUTHOR: Milan Marek DEPARTMENT: Department of Chemistry and Chemical Education ABSTRACT: The thesis is focused on the use of molecular models in ...
NÁZEV: Molekulární modely ve výuce organické chemie na gymnáziu AUTOR: Milan Marek KATEDRA: Katedra chemie a didaktiky chemie ABSTRAKT: Rigorózní práce je zaměřena na využití molekulárních modelů ve výuce organické chemie ...
NÁZEV: Molekulární modely ve výuce organické chemie na gymnáziu AUTOR: Milan Marek KATEDRA: Katedra chemie a didaktiky chemie ABSTRAKT: Rigorózní práce je zaměřena na využití molekulárních modelů ve výuce organické chemie ...
Stalinismus v Československu - zhodnocení výuky na středních školách v České republice
Stalinist Period in Czechoslovakia - Its Interpretation and Teaching in Secondary Education
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1950s may be classified as one of the worst periods in Czechoslovakia's history. The totalitarian communist regime in the period between 1948 and 1953 is called the Stalinism. The primary objective hereof was to evaluate ...
Padesátá léta mohou být považována za jedno z nejhorších období v dějinách Československa. Totalitní komunistický režim v letech 1948 až 1953 je nazýván stalinismem. Hlavním cílem práce je zhodnotit výuku období stalinismu ...
Padesátá léta mohou být považována za jedno z nejhorších období v dějinách Československa. Totalitní komunistický režim v letech 1948 až 1953 je nazýván stalinismem. Hlavním cílem práce je zhodnotit výuku období stalinismu ...